گرت ساوت‌گیت فهرست تیم ملی انگلیس برای شرکت در رقابتهای انتخابی یورو2024 را اعلام کرد. غیبت رحیم استرلینگ از مهم‌ترین حاشیه‌های این فهرست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، می‌گوید قهرمانی منچسترسیتی به او انگیزه برای تلاش بیشتر داده است.
گرت ساوت‌گیت نام رحیم استرلینگ را در فهرست جدید تیم ملی انگلیس خط زد و ایبیرچی ازه، ستاره کریستال پالاس را به اردو فراخواند.
رحیم استرلینگ، ستاره چلسی، با هزینه چلسی خود یک بورسیه تحصیلی راه‌اندازی کرده و دانش‌آموزان سیاه‌پوست را برای تحصیل در دانشگاه بورس می‌کند.
چلسی مزد بازی تهاجمی خود در نیمه اول را گرفت و بعد از چند موقعیت بسیار خوب سرانجام در دقیقه 43 دروازه دورتموند را باز کرد.
مدیر برنامه‌های رحیم استرلینگ شایعات اخیر درباره اینکه او از شرایط خود در چلسی راضی نیست و قصد ترک استمفوردبریج را دارد تکذیب کرد.
چلسی در دیدار خانگی حساس امشب مقابل منچسترسیتی دو ستاره خود رحیم استرلینگ و کریستین پولیشیچ را در 20 دقیقه اول به دلیل مصدومیت از دست داد.
سارقین شیرینی جام‌جهانی را به کام استرلینگ تلخ کردند و حالا مشخص نیست که او چه زمانی به قطر و ادامه رقابت در این تورنمنت برخواهد گشت.
یک رسانه انگلیسی دلیل ناخوشایندی برای خروج غافلگیر کننده رحیم استرلینگ از اردوی سه‌شیر در آستانه بازی این تیم در مرحله یک هشتم نهایی و غیبت مقابل سنگال عنوان کرد.
بر اساس برخی گزارش‌ها سارقان مسلح به منزل رحیم استرلینگ حمله کرده‌اند و علت غیبت او در دیدار امشب انگلیس مقابل سنگال همین بوده است.
سرمربی چلسی معتقد است که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلات اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
سرمربی چلسی اذعان دارد که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلاتِ اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار امشب مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.
امکان انتقال رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس، دو ستاره لیگ برتری در فصل تابستان به رئال مادرید وجود نداشته است.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.
پروفسور "نیلز بونفلد" دانشمند علوم اجتماعی و محیط زیست در دانشگاه استرلینگ بریتانیا می‌گوید:"اگرچه این مفهوم برای چندین دهه وجود داشته، اما تفاوت در حال حاضر توانایی ساخت نظریه بازی در الگوریتم ها، بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر رایانه برای کاربرد گسترده‌تر آن است. این امر به ویژه در عصر داده‌های بزرگ صدق می‌کند".
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، به تمجید از درخشش رحیم استرلینگ در بازی برابر لستر پرداخته است.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، با دلخوری کامل از منچسترسیتی جدا شده است.
رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، اعلام کرد که توهین‌هایی که چند سال قبل در استمفوردبریج شنید، باعث نشد در پیوستن به این باشگاه تردید کند.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، مدعی شد حس کرده زمان جدایی از منچسترسیتی فرا رسیده است.
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند
استرلینگ با دریافت ۳۰۰ هزارپوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و قراردادی ۵ ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ