سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات اوکراین در راستای تغییر نام کشور روسیه به یک واژه اوکراینی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد آرشیوی که تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که اوکراین دو دهه پیش نسبت به نزدیکی بیش از حد غرب به رئیس جمهور روسیه هشدار داده بود!
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
هشدار یمنی‌ها به دشمنان نسبت به لبریز شدن صبرشان از یک سو و حضور تاریخی سوریه در نشست‌های مقدماتی سران عرب به عنوان یک وزنه راهبردی از سوی دیگر، مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
این مقام مسئول دولت مسکو ادامه داد: نمی دانم وقتی مردم این کشور جدیدترین تسلیحات روسیه را در دست نزدیکترین همسایگان خود - شرکای ما در کره شمالی - ببینند، چه خواهند گفت؟
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
روسیه به ارمنستان درباره تایید اساسنامه دیوان کیفری بین‌المللی و پیوستن رسمی به توافق‌نامه رم، هشدار داد.
مسکو درباره از کنترل خارج شدن درگیری ها در فلسطین اشغالی هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با هشدار به آمریکا، گفت که این کشور در جایگاهی نیست که روابط روسیه و چین را تعیین کند.
یک منبع نزدیک به وزیر امور خارجه روسیه از دریافت یادداشتی توسط سفارت آمریکا در مسکو خبر داد که از آن خواسته شده است در امور داخلی روسیه مداخله نکند.
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که تل آویو به مسکو هشدار داده است که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال هر گونه تسلیحاتی به اوکراین هشدار داد.
وندیکتوف تاکید کرد: در هر صورت موضع روسیه بدون تغییر باقی می‌ماند، الحاق اوکراین به ناتو یا برخی اتحادهای دیگر که تحت نظارت آمریکا تشکیل شده برای ما غیر قابل قبول است.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
آمریکا نسبت به «عواقب فاجعه‌بار» استفاده احتمالی مسکو از سلاح اتمی در جنگ اوکراین هشدار داد.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند اما نسبت به دخالت غرب در عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین هشدار می دهد.
رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار درباره اقدامات تحریک‌آمیز اروپا علیه مسکو گفت، نباید روسیه را دستکم گرفت.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که اوکراینی‌ها نباید اجازه دهند مسکو پیش از رویداد‌های ۲۴ اوت که همچنین شش ماه پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین است، «ناامیدی و ترس» را گسترش دهد.
یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.
مسکو نسبت به قطع کامل روابط با آمریکا هشدار داد و اعلام کرد که ایده واشنگتن برای معرفی روسیه به عنوان حامی تروریسم عواقب سختی در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ