رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
ساری-رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قاتل شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در دادگاه کیفری یک استان خبر داد.
اقدام دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران در تعقیب جنایتکاران و عاملان شهادت و ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس یک حرکت نمادین نیست، بلکه یک اقدام جدی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شهر علم «شهید سلیمانی» یک مکان بسیار منحصربفرد برای استقرار شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
یک جنبش عراقی اعلام کرد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شرکت انگلیسی سیرکو در جنایت فرودگاه بغداد نقش داشته است.
برخی رسانه از بازداشت یک نفر به اتهام "توهین به سردار شهید سلیمانی" خبر داده اند.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
وزیر کشور با بیان اینکه سردار سلیمانی یک راه و یک مدرسه بود، گفت: امروز شهید سلیمانی حجت ماست.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: شهید سلیمانی توانست فرهنگ مقاومت را به عنوان یک الگو و گفتمان منتج به نتیجه و مؤثر برای حکمرانی در خیلی از عرصه‌ها ارائه دهد.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «بی‌تردید شهید سلیمانی سیاست طرد و حذف را مردود می‌دانست و با آن سرسازش نداشت»، گفت: او همواره به اصلاح و تقریب دیدگاه‌ها می‌اندیشید و در بزنگاه‌هایی که احساس می‌کرد باید نقش‌آفرین باشد، ورود می‌کرد.
تبریز- فرمانده نیروی انتظامی کشور، رمز موفقیت سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده شجاع، دیپلمات قوی و شخصی را اخلاص الهی، ولایت مداری و مردمی بودن او عنوان کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: شهیدسلیمانی نه تنها یک نظامی با استعداد و توانا بود، بلکه وجوه دیگر شخصیتی او هم بارز بود و در عین حال یک دیپلمات بود.
سفیرسابق ایران در عراق، با بیان اینکه عوامل ترور شهدای مقاومت دنبال خواهند شد، گفت: پرونده ترور شهدای مقاومت باید حتماً در یک دادگاه صالحه‌ای پیگیری شود.
محمد عباس‌زاده با کامل کردن هت‌تریک خود، بردی بزرگ را در دیدار تماشایی تراکتور - نفت مسجدسلیمان برای تیمش رقم زد.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
یک کاربر عرب با هشتگ فلسطین سپاس گزار سلیمانی است که در جهان عرب ترند شده است نوشته: هر بار تل آویو بمباران می شود بر سلیمانی درود می فرستیم.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.
ویدئویی از روایت سوزناک شهید حاج قاسم سلیمانی از واقعه کربلا و همرزمان شهیدش در سوریه را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ