خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه انگیری های اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد، شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهمیرزایی گفت: دستاوردهای کسب‌شده در صنعت پتروشیمی ایران به همت و تلاش نیروهای متخصص کشور سبب شده است شاهد تقاضا برای همکاری‌های تخصصی پتروشیمیایی از سوی برخی کشورها باشیم.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اینک تلاش رئیس جمهوری رفع کمبودهای بجامانده از دولت قبل و لذا شاهد ایجاد زیرساخت‌های اساسی و از جمله برقراری تماس‌های دیپلماتیک و سفرهای خارجی هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
مدیرعامل مس کرمان مدعی است ساپینتو بی‌جهت جو بازی را برهم ریخت و اگر تلاش نیروی انتظامی نبود شرایط غیرقابل کنترل شده و اتفاقات بدتر را شاهد بودند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
سرمربی تیم ملی هندبال اسلوونی گفت: تیم ایران بازی خوبی ارائه کرد و در نیمه اول تلاش بسیار خوبی را از سوی تیم این تیم شاهد بودیم.
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
رییس جدید انجمن پارااسکی گفت: تلاش خواهم کرد ورزش پارااسکی را به سمتی پیش ببرم که شاهد موفقیت‌های هر چه بیشتر این رشته در آینده باشیم.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی و بازدهی باشیم.
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه از تلاش های داخلی در عراق برای بازگردادن جایگاه و نقش فعال این کشور حمایت می کنیم، افزود: اوضاع امنیتی در عراق به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
دولت چین تحت رهبری «شی جین پینگ» به تلاش خود برای محافظت از خود در برابر سطوح بیش‌تر فشار اعمال شده از سوی ایالات متحده ادامه خواهد داد، زیرا شاهد است که امریکا با مشکلات داخلی خود در حال دست و پنجه نرم کردن است. از جهت دیگر، رهبری چین ایالات متحده را بالقوه خطرناک‌تر می‌بیند.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت که انتظار دارم یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیتی که امروز در شهرستان انگوت شاهد آن هستیم، زنگ خطر و هشدار را برای مسئولان در تلاش مؤثر برای رفع محرومیت به صدا درآورده است.
سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به پیگیری های فدراسیون کشتی و کمیته المپیک برای دریافت مدال طلای المپیک، گفت: صحبت هایی برای حضور در کادر فنی تیم ملی داشته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ