باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو از دیگر بازیگران «شهر خاموش» هستند که جلوی دوربین مسعود امینی‌تیرانی رفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین مرکز استان کشور است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار برقرار است، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
موج گرمایی اخیر زابل در حالی است که این شهر، درست چند ماه پیش زمستان سردی را سپری کرد و سومین یخبندان شدید خود را در حدود ۶۰ سال اخیر پشت سر گذاشت.
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر طرح‌های فرهنگی شهری در آسمان در فضاهای تبلیغاتی پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اکران شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
اکران فرهنگی روز جهانی قدس با عنوان «در قدس افطار خواهیم کرد» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات محیطی شهر تهران انجام شد.
تخریب راحت‌ترین کار دنیاست. ساختن دشوار است. از ساختن که قطع امید کردیم، ولی می‌توانیم متوقع باشیم که حداقل از آنچه داریم حفظ و نگهداری کنید؟ به‌عنوان یک شهروند ایرانی در کنار صد‌ها و هزاران و میلیون‌ها شهروند ایرانی دیگر خواستار حفظ میراث فرهنگی کشورم هستم که از تخریب آن بوی دغدغه دین به مشام‌مان نمی‌رسد که دین نیازی به زمین و پاساژ برای عرضه محصولات وارداتی بی‌کیفیت ندارد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به استقبال از اکران فرهنگی پویش «ایران ما» اکران فصل دوم این پویش در پایتخت را در دستور کار خود قرار داد.
ایرانشهر- مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: با تلاش و همکاران نهادهای مرتبط، کل گندمزارهای این شهرستان، در پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۲۲- و ۲۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سراب با دمای منفی ۲۰ درجه سانتی گراد، دوباره سردترین شهر کشور شد.
اکران فرهنگی به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش هسته‌ای کشور در پایتخت از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
همزمان با سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی اکران فرهنگی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
طرح گرافیکی «غمی فرود آمد» در سومین سالروز حادثه دلخراش پرواز ۷۵۲، در سازه‌های تبلیغاتی تهران اکران شد.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
همچنین بر اساس ذرات معلق ۲.۵ میکرون، شاخص کیفیت هوا در شوشتر ۱۳۵ و دزفول ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده و وضعیت هوای این شهرها نیز ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده‌سازی پایتخت برای هفته کتاب با اکران فرهنگی هوشمند خبر داد.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مقداری سلاح و مهمات از اشرار مسلح کشف و ضبط می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ