اینتر و میلان در یک ورزشگاه به مصاف یکدیگر می‌روند اما سود اینتر از فروش بلیت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب پنج اولویت خودرویی برای متقاضیان فعال شده است.
تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بلیط فروشی دیدار نساجی – پرسپولیس بیشتر به سود پرسپولیس است تا تیم میزبان.
یاخچی‌آباد در قدیم بسیار سرسبز و زیبا بود به طوری که بسیاری از اهالی جنوب شهر تهران در تابستان و خصوصا سیزده‌به‌در برای تفریح به اینجا می‌آمدند. اما یاخچی‌آباد تا قبل از پیروزی انقلاب به خاطر اینکه جزو مناطق شهری تهران حساب نمی‌شد و فقط جنبه روستایی و کشاورزی داشت، از هرگونه امکانات رفاهی و ضروری محروم بود.
بارسایی ها به دنبال خرید بازیکن در تابستان پیش رو هستند و برای تحقق این امر، باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
قائم مقام بورس کالا گفت: ۲۸هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خودرو در بورس کالاست که حدود ۹هزارمیلیارد تومان سود خودروسازان بوده است.
ساری- فصل شخم و شیار شالی نزدیک است در حالی که شالیکاران نگران فروش محصول انبار شده خود هستند و در این میان مافیای برنج با واردات بیشتر به بازار شوک وارد می کند.
حمید فاروقی گفت: با فرض تثبیت فروش مقداری شرکت‌ها، تورم منجر به افزایش درآمد فروش خواهد شد. صنایعی که محصول خود را بر اساس قیمت‌های جهانی و در بورس کالا عرضه می کنند (از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی و همینطور شرکت‌های کوچکی که وزن قابل توجهی از فروش آنها صادراتی است) احتمالاً زودتر از تورم تاثیر خواهند پذیرفت.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
توماش لیستکیه‌ویچ، کمک داور لهستانی، تصمیم گرفته پیراهنی که در فینال جام جهانی 2022 به تن داشت را به فروش بگذارد.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل، پرداخت کرده است.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
بررسی فروش هایما در بورس کالا نشان می‌دهد رنگ مشکی این خودرو ۲۲۲ میلیون تومان زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شد. مشتریان هایما S۷ سفید نیز ۲۱۲ میلیون سود کردند.
شاهرود- تخریب پوشش گیاهی و منابع طبیعی برای سود آنی شامل فروش زغال تاغ، چرای دام سبک و سنگین، معادن و ... باعث بروز پدیده‌های شومی مانند فرسایش در شاهرود شده است.
الاهلی برای فروش قرضی قایدی به استقلال ۱.۱ میلیون درهم دریافت کرده است.
سهامداران در هفته های قبل چندبار شاهد بروز اختلال در این سامانه بودند. اتفاقی که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس دلیل آن را سخت افزاری دانسته است.
امروز نماد پارس بازگشایی شد و با رشد قابل توجه قیمت مواجه شد. پارس به تنهایی ۷ هزار واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز پارس در اولین روز کاری آن بعد از ماه‌ها توقف چگونه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ