چهار نفر از پنج مظنون به سرقت از خانه مارکینیوش، مدافع پاری سن ژرمن، در مارس 2021، به زودی دادگاهی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویسام بن یدر در دادگاهی در نیس به تجاوز متهم شد ولی به قید وثیه فعلا آزاد است.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از تأیید بخش‌های اصلی لایحه شوراهای حل اختلاف و فراهم شدن امکان استخدام کارکنان شورای حل اختلاف پس از سال‌ها تلاش خبر داد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید پیگیر دادگاهی شدن مدیرعامل سابق استقلال است.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده شکایت یک نماینده زن پارلمان این رژیم از او به پرداخت غرامت محکوم شد.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
با روشن شدن کذب بودن این اتهام، آقای قالیباف نسبت به آقای میرسلیم که به نظر می‌رسید بر اساس اطلاعات نادرست اظهار نظر کرده بود، اعلام رضایت کرد؛ بنابراین گزارش، مصطفی میرسلیم چندی پیش ادعایی را درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از این نهاد از دستورکار مجلس دهم را مطرح کرده بود.
رئیس هیات دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری از حل مشکل شکایت هیات بروجن از دونده ملی‌پوش خبر داد.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
دادستانی آمریکا یکی از مدیران سابق توییتر را پس از محاکمه در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو، به اتهام جاسوسی برای عربستان سعودی به سه سال و نیم زندان محکوم کرد.
اصلی ترین رقیب کیانوش رستمی پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ باید نسبت به جرایم سنگین خود در دادگاه بلغارستان پاسخگو باشد.
طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است.
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال که خواهان دریافت غرامت ۹ میلیون دلاری از این باشگاه شده بود، از رد شدن شکایتش در دادگاه عالی ورزش اظهار تعجب کرد.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی اعلام کردند که دادگاهی در این کشور به علت سقوط پنکه سقفی بر سر دانش آموزی در نجف و وارد شدن آسیب صد در صدی به او، علیه وزیر آموزش و پرورش این کشور حکم قضایی صادر کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که دادگاهی در این کشور به علت سقوط پنکه سقفی بر سر دانش آموزی در نجف و وارد شدن آسیب صد در صدی به او، علیه وزیر آموز و پرورش این کشور حکم قضایی صادر کرد.
جرارد پیکه، مدافع بارسا، باید برای مشخص شدن تکلیف حضانت فرزندانش به همراه شکیرا به دادگاه مراجعه کند.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می‌شود، و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.
چهار نفر از پنج مظنون به سرقت از خانه مارکینیوش، مدافع پاری‌سن ژرمن، در مارس 2021، به‌زودی دادگاهی خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ