روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
پرسپولیس باتوجه به شرایط خاص لیست خود، تصمیم به جذب یک گلر برزیلی جوان گرفت.
در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های فصل می‌تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپولیس به دنبال جذب یک گلر برزیلی است.
در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های فصل می‌تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپوليس به دنبال جذب یک گلر برزیلی است.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
باشگاه شباب الاهلی یک بازیکن 19 ساله برزیلی را برای جانشینی قایدی به خدمت گرفت.
باشگاه شباب الاهلی یک بازیکن 19 ساله برزیلی را برای جانشینی قایدی به خدمت گرفت.
سرمربی فولاد اعلام کرد که یک بازیکن برزیلی به تیمش اضافه خواهد شد.
قرارداد مربی دروازه بان‌های پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
FIBA با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی کرد که ۲۵ نفر برتر این لیست را در گزارش زیر آورده‌ایم.
«ریکاردو سوبرال» مربی برزیلی به صورت رسمی هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده گرفت.
در شرایطی که جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری محتمل به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی قصد دارد فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
پدیده جام جهانی برزیل این روزها شرایط ناامیدکننده ای دارد.
تاجر ایرانی در آستانه خرید یک باشگاه برزیلی است؛ آنهم در شرایطی که چند سال پیش حکم بازداشت او در برزیل صادر شده بود.
تاجر ایرانی در آستانه خرید یک باشگاه برزیلی است؛ آنهم در شرایطی که چند سال پیش حکم بازداشت او در برزیل صادر شده بود.
کارلوس کاتانو معروف به کاپیتان دونگا، ستاره بزرگ برزیل و سرمربی تیم ملی این کشور در سال‌ های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ جدید ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است.
کیم مین جائه، مدافع کره جنوبی، مدعی شد تحت هر شرایط برای دیدار با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی آماده می شود.
برزیل در شرایطی با یک نتیجه دور از انتظار به کامرون باخت که نیمار روی سکوها نشسته بود.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
مدیران فوتبال برزیل در حال بررسی شرایط همکاری با پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی، هستند.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
یک باشگاه برزیلی از حضور مدافع خود در یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ