طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته‌، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
کابوس زنان و مردان شرق تهران/ دختری بر لبه پرتگاه!/ قتل زن جوان روز قبل از دادگاه مهریه‌اش/ درگیری فامیلی به قتل زن سیرجانی انجامید/ زن جوان در یک قدمی قصاص/ ماجرای نصب کامپیوترهای سرقتی خودرو در محل!/ گم شدن دایی و خواهرزاده در مه
به‌تازگی ماجرای نوعروس جوانی که با صورتی کبود در حالی برای جدایی از همسر پزشکش به دادگاه خانواده مراجعه کرده که تنها ۱۰ روز از زندگی‌مشترکشان گذشته بود، پربازدید شده است.
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
ایلام- دادستان مرکز استان ایلام گفت: جرم «رسول کریمی» حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر بوده است و او در دادگاه به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
ماجرای سفر رفتن زوج سالخورده کار آن‌ها را به دادگاه خانواده کشاند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که دادگاهی در پاکستان ابراز تاسف عمیق عمران خان را بابت اهانت به یک قاضی زن نپذیرفت.
قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: به دلیل نوشتن یک نامه به خریدار با محتوای اینکه «موضوع در دست بررسی است» من را به دادگاه کارکنان دولت احظار کردند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مذاکرات وکلای شکیرا و پیکه برای حل و فصل اختلافات‌شان به نتیجه نرسیده و این دو به‌زودی در دادگاه، مقابل هم قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ