تقاضا برای بازسازی بند زنان زندان قصر، کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید، مرمت بخشی از ایوان کریمخانی و افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
کاهش مصرف لبنیات سبب شد تا نمایندگان خانه ملت، دولت را مکلف به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی کند.
مدیر ورزشی آرسنال در پاسخ به یک هوادار که مدعی بود او به زودی برای خرید کیلیان امباپه اقدام خواهد کرد واکنش جالبی داشت.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد رشد تقاضای جهانی برای نفت ظرف چند سال آینده، تحت تاثیر قیمت بالا و حمله روسیه به اوکراین که به روند گذار از سوخت‌های فسیلی شتاب می‌بخشد، به طرز چشمگیری آهسته خواهد شد.
همه برنامه‌های کنترل تورم و توسعه اقتصادی کشور برای محقق شدن نیازمند دو زیرساخت اصلی هستند. نخست این که باید وضعیت داخلی کشور (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی) به ثبات برسد و دوم این که مسائل سیاست خارجی در حوزه‌هایی همچون برجام و FATF نیز حل بشود. درواقع باید سرمایه گذاری خارجی وارد کشور و رونق اقتصادی ایجاد شود. در سایه این موارد، نظام عرضه و تقاضا بازسازی خواهد شد و در نهایت تورم قابل کنترل می‌شود. مجموعه این اتفاقات به افزایش اعتبار ایران در منطقه منتهی می‌شود
عضو اتاق ایران با بیان اینکه اقتصاد گشور با بحران تقاضا مواجه شده است، گفت: بحران تقاضا ناشی از رکود تورمی است که راه رهایی از آن انضباط مالی دولت و کاهش کسری بودجه است.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: تقاضا در این هفته دوباره به بورس بازگشته و شاهد قدرت نمایی شاخص کل هستیم.
بازی این هفته پرسپولیس سپاهان احتمالا بار دیگر جنجالی خواهد شد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا علت بالارفتن قیمت دلار است گفت: اگر افزایش نرخ دلار مدیریت نشود شاهد ابرتورم در کشور خواهیم شد.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضا ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
تقاضا برای نفت سال آینده قوی می ماند
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از تشکیل پرونده جست‌وجوی مفقودین برای ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی تنها در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتور‌های برقی در ایران خواهد داشت؛ در شهر‌های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.
چگینی با تأکید بر ضرورت مراقبت و پیشگیری از حمله‌های سایبری، اعلام کرد: تقاضا و مصرف انرژی در کشور بیشتر از تولید است.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار گفت: هنوز قیمت این کالا به نرخ منطقی و واقعی خود نرسیده است.
برآوردهای اولیه حاکی از کاهش تقاضای جهانی نفت در سه ماهه دوم سال جاری به حدود ۹۸.۳ میلیون بشکه در روز است که نسبت به سه ماهه قبل ۱ درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: به خاطر ایام اربعین حسینی (ع) افزایش ۵۰ درصدی تقاضا را در بازار متشکل ارزی داریم.
هیثم الغیس، دبیرکل جدید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: نسبت به تقاضای نفت در سال آینده خوشبین است.
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ