رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار گفت: هنوز قیمت این کالا به نرخ منطقی و واقعی خود نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
سازمان هواپیمایی مشکل کمبود بلیت را همواره افزایش تقاضا اعلام می کند در صورتی که بلیت هواپیما برای تورها با قیمت بالا موجود است.
شرکت هواپیمایی عربستان از افزایش تدریجی پروازها با توجه به موج تقاضا برای سفرهای هوایی به این کشور خبرداد.
این هفته انتظار می رود شاخص کل بورس با افزایش تقاضا مواجه شود.
تا آنجا که دیده‌ایم هر خبر منفی باعث می‌شود تقاضا برای ریال کاهش و برای پول‌های خارجی افزایش پیدا کند. بنابراین تاثیر روابط ما با کشورهای دیگر در قیمت ارز یک مساله ساختاری است که بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و این مشکل باید در جای دیگر به آن پرداخته شود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: نرخ ارز با توجه به تقاضا افزایش پیدا می کند و باسامانه نمی تواند نرخ ارز را مدیریت کرد.
هاشمی گفت: زمانی که سود بانکی به اندازه کافی نباشد ماندگاری سپرده‌ها کاهش پیدا می‌کند به همین دلیل می توان مدیریت حجم نقدینگی و افزایش نرخ بانکی از عوامل کنترل کننده بازار ارز دانست.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا علت بالارفتن قیمت دلار است گفت: اگر افزایش نرخ دلار مدیریت نشود شاهد ابرتورم در کشور خواهیم شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضا ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
قیمت نفت برنت با افزایش تقاضا نسبت به روز دوشنبه مواجه شده است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتور‌های برقی در ایران خواهد داشت؛ در شهر‌های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.
نائب رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو میزان تقاضا برای خرید دارو را ۱۰ درصد کاهشی دانست و گفت: در ایران مصرف واقعی در برخی گروه‌های دارویی مانند فشارخون و بیماری‌های قلبی پایین است و این آمار نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران هنوز تشخیص درست را دریافت نکرده‌اند.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به دلایل گرانی سبزی در بازار گفت: علاوه بر چالش آب که تولید برخی از انواع سبزی را با مشکل مواجه کرده، با افزایش تقاضا نیز مواجه هستیم.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: به خاطر ایام اربعین حسینی (ع) افزایش ۵۰ درصدی تقاضا را در بازار متشکل ارزی داریم.
هیثم الغیس، دبیرکل جدید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: نسبت به تقاضای نفت در سال آینده خوشبین است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ