علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: تقاضا در این هفته دوباره به بورس بازگشته و شاهد قدرت نمایی شاخص کل هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای شاخص کل بورس در ابتدای هفته انتظار عرضه و در انتهای هفته انتظار تقاضا را خواهیم داشت.
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۹۱۵۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۱۹۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۵۵۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۱۶۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارت ملی چند؟ سوالی عجیب و مبهم که این‌روز‌ها در برخی از شبکه‌های اجتماعی و بازار‌های سیاه پرسیده می‌شود. ماجرا از خرداد ماه امسال آغاز شد. در آن دوران بانک مرکزی با هدف پاسخ به تقاضای بازار و کاهش التهاب قیمت به صرافان اجازه داد ارز صادرکنندگان را با نرخ توافقی خریداری و مطابق با قوانین به خریداران عرضه کنند. عرضه‌ای که از آن با عنوان ارز سهمیه‌ای یاد می‌شد و در ادامه با اجرای آن، پدیده‌ای با عنوان اجاره کارت ملی نیز در کشور شکل گرفت. پدیده‌ای که این روز‌ها پایش به بورس کالا نیز باز شده است.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱در نهایت با افزایش ۱۲۱۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۶۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۵۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.
با امضای سند مهم یکسان‌سازی استاندارد محصولات کشاورزی بین ایران و روسیه، موانع اصلی از پیش پای صادرکنندگان ایرانی برداشته شد.
شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راهکار جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه کرده اند. آن‌ها قصد دارند از جعبه‌های خواب عمودی برای کمک به ایجاد فرهنگ اداری سالم‌تر استفاده کنند.
هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.
صندوق پالایشی یکم در مجمع ۲۰ بهمن ماه ۶۰۰ تومان سود نقدی تقسیم نمود و در سامانه کدال در خصوص نحوه پرداخت سود سهامداران شفاف سازی کرد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
جزئیات جدید از علت کاهش رشد پایه پولی طی دو ماه اول امسال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ