مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع استقلال با انتشار یک استوری در فضای مجازی خبرساز شد.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی که به تازگی به اینترمیامی نقل مکان کرده است، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود خبرساز شد.
شهریور ۱۳۹۹، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که اکبر طبری به ۳۱ سال حبس تعزیری محکوم شده است. با تلاش وکلا و ارائه مستندات، دو مورد از اتهامات او نقض شد و حالا با گذشت کمتر از ۳ سال گفته می‌شود طبری با وثیقه سنگین از زندان خارج شده است.
شجاع خلیل‌زاده شایعه امضای قرارداد دو ساله با سپاهان را تکذیب کرد.
ظاهراً نوبیا Z۶۰ فولد در سه ماهه چهارم سال جاری، یعنی بین اکتبر و دسامبر، در سه رنگ که هنوز مشخص نشده است، وارد بازار خواهد شد. این بازه زمانی انتشار فضای زیادی برای شایعات و درز‌های بیشتر از این نقطه به بعد باقی می‌گذارد، پس با ما همراه باشید.
سرانه مصرف جهانی شکر ۲۴.۵ کیلوگرم در سال است. عوامل متعددی قیمت شکر را تحت تاثیر قرار می‌دهند با تغییر قیمت شکر، شرکت‌های بورسی فعال در گروه قند و شکر تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
این روزها مدافعان امنیت دریایی ایران در ارتش خبرساز شده اند، از اقیانوس نوردی تا توقیف نفتکش آمریکایی؛ نفتکشی با پرچم جزایر مارشال در دریای عمان که با حکم دادستانی توسط ارتش توقیف شد.
دانشمندان بیش از سه هزار مشاهده EXI از مریخ در یک سال را - دوره‌ای که معادل دو سال زمینی است - در کنار هم قرار دادند تا از ترکیب آن‌ها یک نقشه رنگی تولید کنند.
صحنه‌های دیدار جنجالی گل‌گهر و فولاد، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
در ویدئوی حاضر در ۱۰۱ تحول، رخداد و اظهارنظر سال ۱۴۰۱ که در رسانه‌ها و افکار عمومی خبرساز شد ارائه شده است
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
تحقیقات بلک‌بری نشان می‌دهد که حدود ۸۲ درصد از کارشناسان IT قصد دارند در دو سال آینده در حوزه امنیت سایبری با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنند.
ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، رأی خود را در مورد تخلف صورت گرفته در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا اعلام کرد.
پخش سرود ملی ولز پس از ۶۴ سال در جام جهانی واکنش‌های مثبتی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
مشاور رسانه‌ای پرتغالی و خبرساز کارلوس کی‌روش بعد از 4 سال دوباره در کنار او دیده شد.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
ظهر روز گذشته یکم آبان ماه، درگیری‌های بین دانشجویان بسیجی و برخی دانشجویان که خواهان حضور مختلط در سالن غذاخوری البرز دانشگاه شریف بودند به وجود آمد.
فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
دبيركل جديد كميته ملى المپيك چند سال قبل در جريان سيل گلستان حسابى خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ