اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز پنجم خرداد براساس داده‌های ۴ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۴۳ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز جمعه درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سی‌ام تیرماه با میانگین ۱۴۷در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از روز جمعه ۱۶ تیرماه بتدریج افزایش می‌یابد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و ششم خرداد بر اساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
کیفیت هوای شهر تهران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
شاخص آلودگی هوای تهران، بر اساس پالایش صورت گرفته روی عدد ۵۴ بوده و در بازه قابل قبول قرار دارد.
اصفهان - چالش های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
کیفیت هوای تهران، در سه ایستگاه مورد سنجش برای تمامی شهروندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجم اسفندماه ماه با میانگین ۸۴ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هشتم بهمن ماه با میانگین ۸۵ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم دی ماه با میانگین ۷۴ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه شانزدهم دی‌ماه با میانگین ۱۵۳ برای هشتمین روز متوالی وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و پنجم آذرماه با میانگین ۱۵۷ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز جمعه با میانگین ۱۱۵ برای چهاردهمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز جمعه با میانگین ۱۰۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هشتم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ