در دیدار دور اول گروه H جام جهانی قطر، دو تیم ملی فوتبال اروگوئه و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
کره جنوبی با شکست پرتغال در دقایق آخر بالاتر از اروگوئه راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
تیم ملی اروگوئه ۲ بر صفر از سد تیم ملی غنا عبور کرد اما به دلیل پیروزی تیم ملی کره جنوبی برابر پرتغال نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شود.
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی برابر پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد تا سومین تیم قاره کهن در این مرحله باشد. تیم های اروگوئه و غنا هم به خانه برگشتند.
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
در گروه H جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، کره‌جنوبی با شکست پرتغال راهی مرحله بعد شد و اروگوئه با وجود شکست غنا نتوانست به مرحله بعد برسد.
کره‌جنوبی پس از کلین‌شیت مقابل اروگوئه، تنها ۲۴ دقیقه مقابل غنا مقاومت کرد.
هافبک اروگوئه به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل کره جنوبی انتخاب شد.
بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.
پنج بازیکن با نام کیم در ترکیب کره جنوبی برای دیدار برابر اروگوئه حضور دارند.
در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.
ترکیب تیم فوتبال اروگوئه برای تقابل با کره جنوبی مشخص شد.
ترکیب تیم ملی کره جنوبی برای تقابل با اروگوئه مشخص شد.
دیگو آلونسو ۱۱ بازیکن منتخب اروگوئه در دیدار برابر کره جنوبی را مشخص کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت، سون هیونگ مین، به رغم الزامش به زدن ماسک محافظ پس از عمل جراحی صورت، می‌تواند در بازی مقابل اروگوئه در روز پنج‌شنبه بازی کند.
دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، گفت که برای قهرمانی جهان وارد رقابت ها شده اند و در قدم اول روی پیروزی برابر کره جنوبی تمرکز کرده اند.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.
پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.
در کره جنوبی بر این اعتقادند که سون هیونگ مین در اولین بازی کره در جام جهانی برابر اروگوئه غایب خواهد بود.
کره جنوبی با برتری مقابل تیم ملی کامرون مسابقات تدارکاتی خود را در فیفا دی به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ