دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال این روزها تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته و مشخص است که انگیزه زیادی برای موفقیت در جمع آبی‌ها دارد.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازهم استقلال از اشتباهات داوری آسیب دید گفت: اشتباهات داوران تمام شدنی نیست و آبی ها بیشتر از هر تیم دیگری از این موضوع ضربه خوردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
لوکاس واسکز پس از شکست خانگی برابر ویارئال اعتراف کرد که شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا از بین رفته و باید روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری تمرکز کنند.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
تمام پنج غول تکنولوژی جهان مدعی هستند که تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ ادعایی که در عمل برای هر کدام از آن‌ها معنای متفاوتی دارد. با این حال، دو موضوع در حال حاضر شفاف و روشن است؛ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بالا گرفته است و حتی پیش از ظهور برنده آن، این رقابت رویکرد آینده غول‌های تکنولوژی را تغییر می‌دهد.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در واکنش به شایعه حضورش در رئال مادرید می‌گوید که تمام تمرکزش روی کاری است که مشغول آن است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
اورلین شوامنی، ملی پوش فرانسه می‌گوید فرانسه هنوز کارش را تمام نکرده و باید روی قهرمانی تمرکز کنند.
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
روبن دیاز می گوید که در رختکن پرتغال به حواشی اخیر پیرامون کریستیانو رونالدو فکر نمی کنند و این موضوعی تمام شده است.
هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.
کیم فریدکین گفت: جمهوری خواهان به راحتی روی تورم و مسائل اقتصادی تمرکز کرده اند که بسیار به نفع آنهاست. وضعیت اقتصاد بد است و این به حزب حاکم یعنی دموکرات ها ضربه می زند.
اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن، تمام تمرکز خود را بر روی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی قرار داده است.
مربی ذوب آهن می گوید که آنها فعلا به بازی با استقلال فکر نمی کنند و تمام تمرکز آنها روی دیدار مقابل نساجی است.
اصفهان- نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به احتمال پیشنهاد تیم ملی اعلام کرد تمام تمرکز خود را روی فولاد می‌گذارد.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ