تیم ملی فرانسه علی‌رغم شکست برابر تونس، به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام جهانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر، در پی درگیری امروز بازیکنان تیمش با علی عبدی، مدافع تونس، از بازیکن حریف عذرخواهی کرد.
تاکسی‌های تهران درگذشته تناسبی با جمعیت این کلانشهر نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا مسافران در تاکسی روی هم تلنبار شده تا به مقصد برسند! برای جلوگیری از این وضعیت رانندگان تاکسی متخلف ۱۰ تومان جریمه می‌شدند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای تمدید قرارداد کاپیتانش مارتین اودگارد جدی است و او بعد از بوکایو ساکا که امروز تمدید کرد به زودی قرارداد بلندمدت جدیدی امضا خواهد کرد.
میکل آرتتا برای بالا بردن روحیه تیمش در جلسات تمرینی در آخرین هفته‌های لیگ برتر از حضور یک سگ آموزش‌دیده در تمرینات توپچی‌ها استفاده می‌کند.
روزنامه‌های امروز انگلیس به برتری آرسنال مقابل چلسی و بازگشت به صدر جدول رده بندی اشاره کرده‌اند.
عموی پرافتخارترین تنیسور تاریخ خبر حضور او در رولن گاروس را اعلام کرد.
مارتین کیون، ستاره سابق آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم با منچسترسیتی می‌گوید با وجود اینکه حریف توپچی‌ها یک مربی نابغه را بالای سرش دارد ولی آرسنال می‌تواند برنده باشد.
شاگردان آرتتا در حالی که مقابل ساوتهمپتون شکست خورده بودند، توانستند به بازی برگردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید برای باشگاه آرسنال به دلیل شادی‌‌های عجیب و غریب بازیکنانش بعد از پیروزی مقابل بورنموث در دقیقه 97 مسابقه بین دو تیم پرونده‌ای انضباطی تشکیل شده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی گفت توپچی‌ها از آغاز تا پایان مسابقه حاکم میدان بودند و به شایستگی به پیروزی رسیدند.
آرسنال امشب در خانه‌اش به مصاف برنتفورد رفت ولی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست بیاورد. توپچی‌ها بعد از دو شکست پیاپی در این بازی هم نتوانستد به پیروزی دست پیدا کنند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش با تاتنهام در دربی شمال لندن می‌گوید توپچی‌ها در این بازی باید بعضی چیزها را ثابت کنند.
یک رسانه انگلیسی نوشت که آرسنال برای جانشین گابریل ژسوس، به سراغ مهدی طارمی خواهد رفت.
جلال القادری، سرمربی تونس، بعد از آنکه تیمش با وجود پیروزی 1-0 مقابل فرانسه نتوانست از گروهش صعود کند گفت تونسی‌ها سربلند با جام جهانی قطر خداحافظی می‌کنند.
تونسی‌ها از همان ابتدا فشار را روی دروازه فرانسه ایجاد کردند که منجر به گل زیبا اما آفساید آن‌ها شد.
تماشاگران تیم ملی فوتبال تونس در جریان بازی امروز با استرالیا از ملت فلسطین حمایت کردند.
بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.
بازیکنان و هواداران آرسنال معتقد هستند که پنالتی این تیم در دیدار برابر ساوتهمپتون سوخته است.
آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد. عملکرد توپچی‌ها در این بازی باعث شده بازیکنان این تیم با انتقاد مواجه شوند.
اعتراضات در تونس پس از مرگ مالک السلیمی جوان ۱۷ ساله شعله ور شد، فردی که به گفته مردم، در پی مجروح شدن به دست نیرو‌های امنیتی فوت کرد. مالک حدود یک ماه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت در کما بود.
نیمار در پایان بازی با تونس از شکل بازی حریف به شدت عصبانی بود. او به کنایه گفت که شاید تونس فکر می کرد این یک بازی در جام جهانی است.
کارشناسان انگلیسی پخش تلویزیونی دیدار یونایتد و آرسنال درباره پذیرفته نشدن گل گابریل مارتینلی برای توپچی‌ها از طرف VAR هم‌عقیده نبودند و بینندگان در آنتن زنده شاهد بحثی داغ بین آنها بودند.
به نظر می‌رسد که بازیکنان آرسنال از اخراج پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق این تیم، توسط میکل آرتتا استقبال کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ