۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش صخره نوردی نیاز به دست‌های قوی دارد، اما یک ورزشکار ایرلندی درحالی که دست هایش از پشت بسته شده بود اقدام به انجام این کار کرد.
فرادید نوشت: این ویدئو که در یک مزرعه در استرالیا ضبط شده است، فرایند پرورش کانگورو و عملیات برش و بسته بندی گوشت آن در کارخانه را به تصویر می کشد. پس از بسته بندی نیز این گوشت ها به کشورهای شرق آسیا صادر می شوند.
تولید بستنی در ژاپن را ببینید. کرونا مصرف بستنی در جهان را کاهش داد.
در داخل یک سالن ورزشی مخفی در افغانستان دختران افغان دور از چشم طالبان ورزش می‌کنند. طالبان از زمان به دست گرفتن قدرت دختران و زنان را از حضور در کلاس‌های بالاتر متوسطه در مدارس، در دانشگاه، ورزشگاه‌ها و پارک‌ها و اخیراً حتی آن‌ها را از کار در سازمان ملل، منع کرده‌اند. طالبان همچنین دستور داده‌اند که زنان باید طوری لباس بپوشند که فقط چشمانشان نمایان باشد و اگر بیش از ۷۲ کیلومتر سفر می‌کنند، باید با یکی از بستگان مرد خود همراه باشند. اخیرا نیز طالبان دستور به بستن آرایشگاه‌های زنانه در افغانستان داده است.
بچه بی‌اعصابی که برای شوخی بستنی فروش با لگد به سمت بستنی فروش حمله ور شده است. منبع: خبرآنلاین
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی برای اولین بار از زمان تصمیم عربستان سعودی به بستن سفارتخانه خود در تهران در سال ۲۰۱۶، در پکن دیدار و گفتگو کردند. ایران و عربستان با میانجیگری چین در پکن موافقت کردند روابط دیپلماتیک خود را از سر بگیرند.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
یک مار ۴.۵ متری عرض یک جاده در فلوریدا آمریکا را بست.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
یک کاربر فضای مجازی در توئیتر ویدیویی از حمله یک نفربر توپدار ارتش روسیه به نیرو‌های اوکراینی در داخل ساختمانی در اوگلیدار در مرکز اوکراین به اشتراک گذاشته است که می‌بینید.
هزینه های درمانیام پی اس پس از پیوند در هر کدام از این بیماران به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
قندیل بستن آبشاری از سرمای هوا در یکی از روستا‌های تفت را در این ویدیو ببینید.
ویدیویی از بستن جاده‌ای برفی توسط دسته‌ای پرنده در آمریکا منتشر شده است که شباهت زیادی به فیلم‌های ژانر ترسناک و آخرالزمانی دارد.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا به شدت قوی ست
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا مثل جهنم قوی است.
واکنش یک زن روسی بعد از مواجه با یک موش مرده در بسته‌بندی غذایی کودک را ببینید. منبع: خبرفوری
تصاویری ببینید از ۸۰ کیلومتر مانده به شهر مهران.
حجم بالای زائران در پایانه مرزی خسروی و بسته بودن مرز در عراق، سبب ازدحام زائران در این مرز شده است.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ