کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
میکل آرتتا در تابستان ۲۰۲۳ در حال ساختن تیمی است که رویای از دست رفته فصل پیش را به واقعیت گره بزند.
باغ گلشن این شهر کویری با درختان نخل و جوی‌های پر آبش گویی رویای بهشت را به واقعیت تبدیل می‌کند. این فقط یک روی طبس است. روی دیگر آن جاذبه‌های طبیعی آن است که هر یک از آن‌ها به تنهایی برای معرفی جهانی هر کشوری کافی است.
الکسیس مک‌آلیستر در گفتگویی با تلویزیون لیورپول از این باشگاه به عنوان بزرگترین باشگاه انگلیس یاد کرد و گفت با پیوستن به تیم یورگن کلوپ رویایش به واقعیت تبدیل شده است.
ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.
به نظر می رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
رشت- بهسازی حدود ۳۰ درصدی زباله سراوان حرکت امیدبخشی از سوی مسئولان است که البته باید با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود تا رویای بازگشت و احیای سراوان به طبیعت به واقعیت تبدیل شود.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.
رویای یک ذهن مصنوعی اگر نثر باکیفیت هوش مصنوعی برای جذب تمام شود و چیز زیادی باقی نماند ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود.
اردوغان، اما سعی دارد از موقعیت روبه‌رشد کشورش به‌عنوان میانجی در جنگ اوکراین برای به‌دست گرفتن کنترل بخش بزرگی از سوریه استفاده کند. آنکارا به توافقات جداگانه‌ای با واشنگتن و مسکو دست یافته تا نیرو‌های دموکراتیک کرد سوریه را از تل‌رفعت و منبج، دو شهر استراتژیک واقع در غرب فرات، و مناطقی در امتداد مرز خارج کند.
نگاه سطحی به سیاست بین‌الملل، از سوی هر گروهی که شکل گیرد، مخاطره‌ساز خواهد بود. این واقعیت درسی آموزنده برای کارشناسان وزارت امور خارجه یا سایر تحلیلگران است. تحلیلگران موضوعات منطقه‌ای و گروه‌های اپوزیسیون نیازمند درک و شناخت واقعیت‌های امنیت منطقه‌ای خواهند بود.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
شگفتی‌ساز امروز جام جهانی ژاپن بود، تیمی که سالها پیش رویای موفقیت در جام جهانی را ترسیم کرده بود.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
ممکن است پس از بیدار شدن به دنبال توضیح یا معنی یک رویای عجیب، اما واقعی بوده باشید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هرچند آنچه در رویای خود دیده اید ممکن است معنایی نداشته باشد، اما می‌تواند به ساماندهی مغز شما کمک کند.
سرمربی سپاهان می‌گوید از بالا رفتن انتظارات از سپاهان اطلاع دارد و می‌خواهد تیمش را برای واقعی شدن رویای قهرمانی راهی لیگ کند.
اتحادیه اروپا استراتژی مناسبی برای مقابله با خطر درگیری در قره باغ کوهستانی ندارد. علیرغم تمام صحبت‌های امیدوار کننده در مورد افزایش واردات گاز، این اهداف در حال حاضر دست کم به دلیل به دلیل کمبود ظرفیت اضافی خط لوله که توسط روسیه کنترل نمی‌شود واقع بینانه به نظر نمی‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ