قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
حجم و ارزش معاملات و فاکتور حقیقی‌های استقبال کننده در مقابل حقوقی‌های عرضه کننده می‌تواند کلید راهنما برای معاملات در هفته پیش رو برای افراد باشد.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
سرپرست بانک مسکن گفت:با توجه به استقبال خوبی که از این بازار شده می‌طلبد که شرکت‌هایی که در حوزه بازار سرمایه فعال هستند رونق لازم را به این بازار بدهند.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
تصاویر و محصولات فرهنگی با عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازار قم با استقبال گسترده مواجه شده است.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل برهم ریختگی بازار ارز این است که دولت هیچ وقت از سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور استقبال نکرده است
فیفا اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران باقی مانده بلیت‌های فینال را با قیمت رسمی به فروش می‌رساند.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
محمدعلی احمدزاد اصل کارشناس بازار سرمایه در خصوص بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه بیان کرد: از بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه استقبال می کنیم و حتما اجرای بندهای این بسته اثر مثبتی در بازار سرمایه خواهد داشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پرسپولیس نیز در قیمت 266 تومان صف فروش است. ارزش بازار پرسپولیس ۲هزار و 853 میلیارد تومان است.
توییت پیتزا دومینو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خیلی‌ها آن را به موقع و هوشمندانه قلمداد کرده اند و این توییت را کنایه مناسبی به ناکامی‌های آبی پوشان لندنی در بازار نقل و انتقالات دانسته اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
تنها چند ماه پس از معرفی اپلیکیشن دوربین Expert RAW برای دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ با یک برنامه عکاسی جذاب دیگر بازگشته است. این برنامه که Galaxy Enhance-X نام دارد، اکنون در Galaxy Store در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن از "تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی" برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش تنها با لمس یک گزینه استفاده می‌کند و قادر است به راحتی نقص تصاویر را یافته و آن‌ها را برطرف نماید.
شاخص کل بورس اوراق بهادار پس از آنکه حمایت یک میلیون و ۲۹۰هزار واحدی را از دست داد تا محدوده یک میلیون و ۲۰۷هزار واحد سقوط کرد و در روز چهارشنبه با امیدواری‌های جدیدی که در پی ابلاغ مصوبه ۱۰بندی پدید آمده بوده توانست خود را از ریزش بیشتر حفظ کند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به ایجاد شفافیت معاملات و صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شود و در صورتی‌ که فعالیت شرکت‌ها شفاف شود سهامداران نیز استقبال می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ