سرپرست بانک مسکن گفت:با توجه به استقبال خوبی که از این بازار شده می‌طلبد که شرکت‌هایی که در حوزه بازار سرمایه فعال هستند رونق لازم را به این بازار بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
پیشنهاد مشوق‌های مالی بخش آب شرب طرح‌های تامین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن در نشست بررسی طرح‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
احکام مربوط به رفع ناترازی ارزی، انضباط مالی و پولی و همچنین تسهیل تأمین مالی فعالیت‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اقتصاد به ریاست رئیس جمهور تصویب شد.
نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» با حضور عشقی رئیس سازمان بورس، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، و مدیران عامل فرابورس ایران و بورس کالا در محل اتاق کرمان برگزار شد.
دکتر عشقی رئیس سازمان بورس در نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» استان کرمان گفت: شرکت ملی مس از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه متعلق به استان کرمان می باشد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تحولات بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفت و برای تامین مالی پروژه های ساخت مسکن و مدیریت بازار اجاره بها تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه با صنعت ساختمان، صنعت ریلی و صنایع دریایی، جاده‌ای و هوایی مواجه است.
نشست بررسی نحوه اجرای طرح «تامین مالی زنجیره تامین» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدرضا فرزین در بانک ملی ایران برگزار شد.
نشست بررسی آخرین وضعیت واگذاری ۲۷ هکتار از اراضی شهر پرند جهت تأمین منابع مالی کارهای باقی‌مانده خط مترو این شهر برگزار شد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ