اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر جوان می‌گوید در یک پارتی با مردی متاهل آشنا و با او وارد رابطه پنهانی شد.
یکی از افسران که به رفتار‌های مرد همسایه مشکوک شده بود، شروع به بازرسی خانه مرد مرموز کرد و زمانی که در حمام خانه باز شد، با جسد غرق در خون فریدون که از ناحیه گردن هدف ضربات مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شد.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند خانواده‌ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدرشان خبر داده‌اند که مشخصات مرد گمشده با جسد پتوپیچ شده نزدیک بود و در ادامه خانواده مرد جوان با مشاهده جسد مرد جوان، او را شناسایی کردند.
مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده است سراغ مرد قوی‌هیکل و زنش رفت و جنایت هولناکی را در پاکدشت رقم زد.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بار‌ها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
مأموران که به زن جوان مشکوک بودند، وی را زیرنظر گرفتند و معلوم شد که او از مدتی قبل با مردی ارتباط تلفنی داشته است.
افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال
مقتول از جیبش چاقو درآورد و به من حمله کرد و من در دفاع از خودم چاقو را از دست او گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
سال ۹۵ خودرو زانتیای سوخته‌ای در اسلامشهر پیدا شد و وقتی از سوی ماموران مورد بررسی قرار گرفت یک جسد کاملاً سوخته از آن بیرون آمد. جسد قابل شناسایی نبود با این حال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی، سوختن جسد را عمدی تشخیص دادند.
یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ