پزشک تیم ملی برزیل اذعان داشت که نیمار در آستانه بازی سلسائو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی در روز دوشنبه باید برای ریکاوری خود با زمان بجنگد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تازه وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، امروز در تست پزشکی الهلال شرکت خواهد کرد.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
باشگاه الاهلی برای به خدمت گرفتن فیرمینو پیشنهاد 20 میلیون یورو در سال را به این بازیکن ارائه کرد که با موافقت او مواجه شد. مهاجم برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست‌های پزشکی هم اکنون در عربستان به سر می‌برد.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در تست های پزشکی باشگاه الاهلی شرکت کرد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمب مطب پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود.
پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.
پزشک جو بایدن پس از معاینه او، سلامت جسمانی رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را برای انجام وظایفش و نیز پیش از اعلام تصمیم او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تایید کرد.
باشگاه پرسپولیس در انتظار مشخص شدن تست پزشکی مهاجم برزیلی تازه وارد خود است.
مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی و حضور در تمرینات به تهران آمد.
پریرا که جدیدترین خرید زمستانی پرسپوليس محسوب می‌شود در شرایطی فردا در تهران حاضر خواهد شد که قرار است تست پزشکی را پشت سر بگذارد.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید با وجود صحبت‌های اخیر پزشک تیم ملی برزیل، نیمار به بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نمی‌رسد و زودترین زمان حضور او در میدان بازی فینال خواهد بود.
تیته، مربی برزیل، همچنان روی حرفش است و ایمان دارد که نیمار و دانیلو به ادامه جام جهانی خواهند رسید.
پزشک تیم ملی فوتبال برزیل درباره آسیب دیدگی نیمار در دیدار برابر صربستان توضیح داد و تاکید کرد که هنوز وضعیت او برای بازی بعدی در هاله از ابهام است.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نتایج تستهای پزشکی کاسمیرو در منچستریونایتد و آمادگی جسمانی خارق‌العاده این ستاره برزیلی، شیاطین سرخ را شگفت‌زده کرده است.
پس از حضور این مدافع برزیلی در تمرینات سپاهان و انجام تست‌های پزشکی، نیلسون جونیور با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.
وسلی گومز هافبک برزیلی پس از موفقیت در تست‌های پزشکی به‌صورت رسمی به گل‌گهر پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ