طبق گزارش اسپید تست ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی ۹ پله رشد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۱.۸۰ بوده و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به انتقادات از وجود اختلالات در اینترنت ایران گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
براساس گزارش اسپید تست از میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورهای مختلف جهان جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ۲ پله و در بخش اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است.
گزارش سایت جهانی اسپید تست نشان می‌دهد که سرعت اینترنت همراه در ایران به ۳۶ مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت اینترنت ثابت نیز به ۱۲.۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است.
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
در گزارش میانه سرعت اینترنت ثابت و موبایل اینترنت اسپید تست در ماه آوریل، جایگاه ایران نسبت به ماه قبل با یک پله رشد در رده ۱۴۵ ثبت شده است.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان کمی افزایش داشته‌اند، بااین‌حال رتبه ایران در بخش اینترنت موبایل تغییری نداشته است، اما در بخش اینترنت ثابت با بهبود یک رتبه‌ای روبه‌رو هستیم.
گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت کشورهای جهان در مارس ۲۰۲۳ نشان می دهد در ماه گذشته میلادی جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
در سالی که گذشت مرجع رتبه بندی اسپیدتست گزارشی مبسوط از فراز و نشیب های سرعت اینترنت ثابت و موبایل ثبت و جایگاه کشورها را از این منظر اعلام کرد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۳۹.۳۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه بوده است. ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با ۷ پله سقوط در رده ۵۵ قرار دارد.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در میان سایر کشورهای جهان در سرعت اینترنت موبایل با رشد همراه بوده است.
با این پیش‌فرض که معیار سنجیدن وضعیت اینترنت ایران در سایت اسپیدتست، صرفا اینترنت داخلی است باید گفت سرعت دانلود اینترنت همراه براساس شاخص میانگین اکنون ۴۱.۲۸ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۱۳.۲۱ مگابیت بر ثانیه و میزان تاخیر ۳۶ میلی‌ثانیه است.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ