در بین مواردی که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ تشخیص داده شده‌اند راه احتمالی انتقال در ۵۷.۱ درصد روابط جنسی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل بازرگانی وزارت بازرگانی و صنایع اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که روابط تجاری میان اقلیم و ایران در سطح خوبی قرار دارد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا، آخرین وضعیت تجارت میان ایران و کشورهای آفریقایی را تشریح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن ارائه گزارش از سفر خود به ژاپن نوشت: روابط دوستانه دو کشور قدمت دیرینه دارد.
رئیس جمهور عراق در دیدار دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بغداد با وی، گفت: روابط ما با کشورهای همسایه خوب است.
رسانه‌های چین اعلام کردند که مقامات چین و گرجستان تصمیم گرفته‌اند که روابط دوجانبه را به سطح راهبردی ارتقا بدهند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
دبیرکل جنبش نجباء عراق از مسئولان کشورش خواست که با ابزارهای قانونی از فعالیت منحرفان جنسی جلوگیری کرده و به همه روابط موجود با دولت آمریکا که نماد و مروّج همجنس‌بازی است، پایان دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مسئله حجاب حکم الهی است. در چندین آیه به صورت صراحت آمده است. اصلا اقتضای یک جامعه اسلامی در این است که در صحنه جامعه عفاف و حجاب از سوی زنان رعایت شود؛ چون مسئله روابط جنسی مختص رابطه بین زن و شوهر است. صحنه اجتماع صحنه جدی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی‌ست نه صحنه خودنمایی.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد درگیری یک مرد زندانی بستری و اقدام به گروگان گرفتن سه نفر از کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز توضیحاتی ارائه داد.
وزیر خارجه اوکراین: در طول تاریخ هیچ اشتباهی در برابر ایران مرتکب نشدیم. آن‌ها (ایران) به روسیه پهپاد‌های جنگی ارسال کردند. آن‌ها حد و مرز را رد کردند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
برای زنانی هم که به فحشا روی می‌آورند موارد زیادی وجود دارد که می‌توان اشاره کرد. دور بودن شوهر از خانه به دلیل ماموریت‌های پی‌درپی زنان را وادار می‌کند گاهی به فحشا روی بیاورند. خانه‌های تک‌واحدی یکی دیگر از این موارد است که ما در کرج روی آن کار می‌کردیم. در این خانه‌ها به خاطر اینکه هیچ نظارتی وجود ندارد برخی زنان به راحتی می‌توانند به هدفی که دارند برسند. دوستان، همسایه‌ها و مسائل اعتقادی نیز می‌تواند زنان و دختران را به این سو سوق دهند.
اسامی رسمی ۱۱ مجروح حمله تروریستی ایذه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شد.
روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به ۴ تن افزایش یافت.
رجب طیب اردوغان در میانه بحران اقتصادی فراگیر ترکیه، در چند وقت اخیر، سیاست تنش‌زدایی در مناسبات با اسرائیل را در پیش گرفته که نمود بارز آن موافقت با از سرگیر روابط دیپلماتیک و پهلو گرفتن کشتی جنگی متعلق به آنکارا در بندر حیفا بوده است.
نجفی، مدیر روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد به ۱۶ نفر رسید.
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد در روز سه‌شنبه به ۱۶ نفر رسید.
مندی که به ۱۰ مورد تجاوز جنسی متهم است، خطاب به دادگاهش خود را بی‌گناه اعلام کرده و تاکید داشته که تمامی روابط به اساس رضایت دو طرف بوده و تجاوزی در کار نبوده است.
«رعایت نشدن بهداشت فردی از سوی زنان و مردان در تماس‌های جنسی مهم‌ترین عامل آلودگی به عفونت HPV است که می‌تواند سبب انتقال عفونت شود. اخیرا برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد آلودگی به HPV حتی در بین کسانی هم که روابط پرخطر جنسی ندارند، ممکن است به وجود بیاید؛ مثلا درخصوص استخر یا آب‌های آلوده هم این احتمال مطرح شده که افراد از این طریق به عفونت مبتلا شوند؛ هرچند این احتمال چندان قوی نیست.»
یک تحلیلگر آمریکایی هشدار داد ذخایر بسیار اندک فرآورده های نفتی در آمریکا و کمبود ظرفیت پالایش، زمینه را برای بحران کمبود سوخت در تابستان امسال در آمریکا ایجاد کرده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ