سرمربی فعلی تراکتور که درخواست جدایی‌اش را به این باشگاه ارائه کرده است می‌گوید رابطه او و مالک تراکتور فراتر از دوستی بوده و این دو با هم برادر بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد غیبت نیکلاس په‌په در تور پیش فصل این تیم به دلیل مصدومیت است.
سرمربی جدید پیکان درباره دلیل انتخاب این تیم و جدایی از مس کرمان توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی آلومینیوم اراک در پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دلیل غیبت سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان را اعلام کرد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند دلیل جدایی توخل از این تیم را فاش کرده است.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تاکید می‌کند که به هیچ وجه اختلافی میان بازیکنان سپاهان در فصل گذشته وجود نداشته و این موضوع عامل جدایی نویدکیا نبوده است.
یورگن لوکادیا با درخواست دولت هلند از ایران خارج و قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.
یک رسانه هلندی اعلام کرد تلاش برای گفتگو با «یورگن لوکادیا» مهاجم جدا شده از پرسپولیس بی نتیجه بوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعتراف کرد جدایی زودهنگام از دورتموند به دلیل حضور توماس توخل در این باشگاه بوده است.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
با نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان و پس از دو مرحله انتخابی، ترکیب تیم ریکرو مردان و بانوان مشخص شد، میلاد وزیری کماندار المپیکی ایران به دلیل «ترکِ اردو» جایی در این ترکیب ندارد.
با نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان و پس از دو مرحله انتخابی، ترکیب تیم ریکرو مردان و بانوان مشخص شد، میلاد وزیری کماندار المپیکی ایران به دلیل «ترکِ اردو» جایی در این ترکیب ندارد.
مدافع استقلال تهران که به دلیل اختلاف با سرمربی تیم جایی در لیست بازیکنان این تیم ندارد حضورش در پرسپولیس نیز کذب است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید استقلال گفت: امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، زدن این حرف‌ها گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.
مدافع استقلال جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید به همین دلیل هم تصمیم گرفت علیه او یک توییت منتشر کند.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که جدایی سادیو مانه از لیورپول و عدم درخشش داروین نونیز تاثیر زیادی در افت این تیم داشته است.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با تشریح دلایل حضورش در این تیم و جدایی بعد از قهرمانی در لیگ ایران، گفت: «برونو متسو» اولین پیشنهاد مربیگری را به من داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ