با نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان و پس از دو مرحله انتخابی، ترکیب تیم ریکرو مردان و بانوان مشخص شد، میلاد وزیری کماندار المپیکی ایران به دلیل «ترکِ اردو» جایی در این ترکیب ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مشاور وزیر ورزش، در جریان اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو مذاکراتی با مقامات ترکیه به منظور دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال دو کشور طی سال آینده میلادی انجام شد.
مالک سابق باشگاه اینتر نسبت به فوت نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک مشهور میلان صحبت کرد.
سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان، از دنیا رفت.
کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر، باور دارد که اینتر شانس اصلی صعود به فینال لیگ قهرمانان است.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
معاون نخست وزیر روسیه از کاهش داوطلبانه تولید نفت این کشور در ماه آینده میلادی خبر داد.
لای محمد وزیر اطلاعات نیجریه اعلام کرد این کشور از گوگل و متا خواسته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه جاری میلادی از گسترش اخبار جعلی در پلتفرم هایشان جلوگیری کنند.
مشاور مالی نخست وزیر عراق، ضمن اعلام اینکه بدهی خارجی موثر عراق که باید از سال جاری میلادی بازپرداخت شود نیز فراتر از ۲۰ میلیارد دلار نیست تا مجموع بدهی های داخلی و خارجی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار برآورد شود، تاکید کرد که این مبلغ تنها درصد ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشورش را تشکیل می دهد و درصد بسیار مطمئنی در مقایسه با نرخ استاندارد بین المللی ۶۰ درصد به شمار می آید.
وزیر امور خارجه در جریان سفرش به لبنان، در حاشیه یکی از برنامه هایش در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) حضور یافت و این تصویر متفاوت از او ثبت شد.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خبر داد که احتمالا در اوایل ماه آینده میلادی با همتای سوریه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی وزارت امور خارجه برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان ظهر روز یکشنبه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ترکمنستان، سال نو میلادی را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور با صربستان در سال گذشته میلادی مورد آزمایش قرار گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سال نوی میلادی را به همه دانش آموزان ارامنه و مسیحی کشور و سراسر دنیا تبریک گفت.
رسانه ها از سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا در ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر می‌دهند.
وزیر دفاع ترکیه امروز تصریح کرد: حمایت آمریکا و اروپا از کی یف، بحران اوکراین را تا سال آینده میلادی ادامه دار خواهد کرد.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
نخست وزیر کانادا اعلام کرد: کشورش برنامه آموزش سربازان اوکراینی را تا سال آینده میلادی ادامه خواهد داد.
با نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان و پس از دو مرحله انتخابی، ترکیب تیم ریکرو مردان و بانوان مشخص شد، میلاد وزیری کماندار المپیکی ایران به دلیل «ترکِ اردو» جایی در این ترکیب ندارد.
میلان موفق شد در دیداری جالب مقابل تیم سیلویو برلوسکونی با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شود.
نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد صهیونیست‌ها از ابتدای سال میلادی تاکنون ۱۷۰ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: به زودی کار بر روی پیش نویس توافقنامه جدید پس از سال ۲۰۲۲ میلادی را آغاز خواهیم کرد که در آن به تجارب، دستاوردها و موفقیت‌های قبلی خود ادامه می‌دهیم.
مارین از زمان روی کار آمدن به عنوان جوان‌ترین نخست وزیر جهان در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی با سیل بی پایانی از "رسوایی‌ها" مواجه شده است و واضح است که بسیاری از انتقاداتی که او با آن روبه٬رو است به این واقعیت مربوط می‌شود که وی نسبتا جوان، کارآمد و در مجموع زنی توانا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ