مدافع استقلال جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید به همین دلیل هم تصمیم گرفت علیه او یک توییت منتشر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آن‌ها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.
بازیکنان استقلال امروز از انجام تمرین به دلیل دریافت‌نکردن مطالبات امتناع کردند.
مراکش سفیر خود را از سوئد به دلیل اقدام شنیع و موهون صدور مجوز سوزاندن قرآن در استکهلم فراخواند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از شکست دو بر یک برابر هائیتی در جام کونکاکاف نسبت به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی همراه اول، دست به اعتراض جالبی زدند.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی به صورت فیکس به کار گرفته شد اما نتوانست طلسم گل نزدن را بکشند و اینبار اخراج هم نصیب وی شد.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، روی داد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
اعتراض های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفیر هلند در آنکارا احضار شد و ما این اقدام شنیع و نفرت انگیز را محکوم و به آن اعتراض کردیم. از هلند خواستیم که اجازه چنین اقدامات تحریک آمیزی را ندهد.
باشگاه سپیدرود رشت که راهی کرمانشاه شده نسبت به تعویق بدون دلیل دیدار مقابل بعثت اعتراض خود را اعلام کرد.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمونه تدریس‌ها در شاد گذاشته شده و معلمان با دانش آموزان به صورت انفرادی در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند گفت: یک علت عقب ماندن بچه‌ها به دلیل نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در دولت مطرح می‌کنیم ببینیم می‌توانیم برایش اعتباری بگیریم یا خیر.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروز شماری از دانشجویان در تجمعی صنفی و در اعتراض به موضوع شیوع بیماری گوارشی، مقابل دفتر رییس دانشگاه حضور یافتند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
راضیه جانباز لژیونر و ملی پوش هندبال در اعتراض به فوت مهسا امینی از تیم ملی خداحافظی کرد.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار پستی به شبکه تلویزیونی اصفهان به دلیل عدم پخش صحنه آهسته یکی از اتفاقات مهم بازی اعتراض کرده است
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
امروز در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه، فیلمی از خبرنگار مردی منتشر کرده‌اند که به خطیب زاده می‌گوید حراست وزارتخانه به او گفته‌اند که به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه از هفته آینده حق ندارد در نشست‌های خبری شرکت کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ