سرمربی جدید پیکان درباره دلیل انتخاب این تیم و جدایی از مس کرمان توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است برای فصل آینده تیمش را تقویت کند تا بتواند از عنوان قهرمانی پرسپولیس به خوبی دفاع کند.
محمود درباره اخاذی‌ها با لباس مأمور می‌گوید: شرایط خوبی نداشتم و طبیعتاً توان کار کردن نیز نداشتم بنابراین یک روز به بازار رفتم و یک لباس پلیس خریداری کردم تا با آن از افراد اخاذی کنم.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
تا ساعت پنج صبح که با صدای آتشبار‌های ضدهوایی ساختمان بیدار شدم، خوابیدم. پس از نماز و صبحانه برای عیادت مجروحان جنگ به بیمارستان شرکت نفت رفتم. دیشب یک شهید و یک مجروح آورده بودند. روحیه بیماران و وضع بیمارستان خوب بود. ساعت هشت و نیم به دیدن فداییان اسلام در هتل آبادان رفتم؛ اکثر مجروحان از نیرو‌های فداییان بودند که بخشی از جبهه ذوالفقاری را اداره می‌کردند. در مجموع آنچه که از رشادت و ایثار مدافعان این جبهه سرنوشت ساز شنیده بودم کمتر از حقایق ملموس صف و میدان در آبادان و خرمشهر است.
ستاره سابق تیم فوتبال السد می‌گوید پس از پایان رقابت‌های جام جهانی در قطر تحت فشار زیادی قرار داشته و به همین دلیل تصمیم به ترک این کشور گرفته است.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
مربی مس کرمان می گوید باید از این تیم حمایت شود تا بتوانند به بقای خود در لیگ ادامه بدهند.
فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید در دقایق پایانی به زمین فرستاده شد تا گولسیانی مهاجم شود.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
مهندس جوان گفت: به پیشنهاد دوستم راهی خانه‌ای در جنوب تهران شدیم و مرد رمال برایم نسخه‌هایی پیچید. یکبار گفت باید کاغذی را در قبرستانی متروکه دفن کنی و یکبار هم گفت باید کاغذی را آتش بزنی. سه بار به خانه مرد رمال رفتم و هر بار نسخه‌های او را اجرا کردم، اما بی‌فایده بود و اوضاع بهتر که نشد بدتر هم شد. برای بار چهارم به سراغ مرد رمال رفتم و او گفت ارواح خبیثه خانه ات را احاطه کرده‌اند و به همین دلیل است که نسخه‌ها کارساز نیست.
آلمان به سراغ CAS رفت تا بتواند در جام‌جهانی از بازوبند اعتراضی استفاده کند.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
صهیونیست ها برای پنجمین بار ۴ سال گذشته پای صندوق های رای رفته اند تا شاید بتوانند به بی ثباتی سیاسی و انحلال پیاپی کابینه ها پایان دهند.
نماینده مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: از گذشته تا به حال اشتباه رفته ایم. امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای کشور ارائه کنیم.
با کنار رفتن محمد بنا از رأس امور کشتی فرنگی، بارقه‌ای از امید در بین مدعیان جوان و آینده دار تیم ملی بوجود آمده تا بتوانند عادلانه با حضور در مسابقات انتخابی به حقشان برسند.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کار‌های شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلا‌های او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام به عرضه در بورس‌های کالایی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد مخالف است و قرار بود این موضوع به ما ارجاع شود که تاکنون انجام نشده است.
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ