طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
قبل از شروع بازی رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-1)، بسیاری روی برد حتی قاطع سیتی حساب کرده بودند ولی گواردیولا در پایان بازی گفت که هرگز فکر نمی کرد پیروزی پرگلی کسب کنند.
عملکرد کارلوس هرناندز در سه بازی باقی مانده نساجی مازندران در آینده این مربی بسیار اثرگذار است.
بازیکن استقلال می گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.
باشگاه گل‌گهر تصویری جالب را به مناسب بازی این تیم مقابل پرسپولیس منتشر کرده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست مقابل اودینزه تاکید کرد عملکرد شاگردانش او را ناامید کرده است.
فران تورس امشب جدی‌ترین گزینه ژاوی برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی است.
سرمربی آلومینیوم ۶ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته که چهار مسابقه را برابر مدعیان برگزار کرده است.
هافبک جوان استقلال در انتظار اعتماد ریکاردو ساپینتو برای بازی کردن در ترکیب این تیم است.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر انگلیس دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد، ترکیب تیم برای بازی اول مشخص است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید انتظار دعوت به جام جهانی 2022 قطر را داشته است.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.
رایان گراونبرخ در تابستان امسال از آژاکس به بایرن پیوست ولی تا به اینجای فصل تنها 218 دقیقه برای باشگاه مونیخی بازی کرده است. او می گوید که انتظار داشت بازیکن ثابت بایرن باشد.
‌ کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال توانست بازی خوبی را مقابل نساجی از خود نشان دهد گفت: ساپینتو به ترکیب اصلی دست پیدا کرده و این می‌تواند ضامن پیروزی‌های بعدی باشد.
هافبک استقلال می‌گوید هواداران این تیم به جا انتظار برد در همه مسابقات را دارند.
سرمربی نساجی می گوید که او از داوران تنها انتظار دارد عدالت را در زمین رعایت کنند.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ