هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اما راستی چه شد که از امثال عالیخانی‌ ها رسیدم به عبدالملکی‌ ها؟ عموما وقتی شرایط بحرانی و سخت می‌شود، احتمال اینکه ما تصمیم‌های اشتباه و احمقانه بگیریم هم بیشتر می‌شود.
مجاهد در توییتی نوشت: «غلامی و آزادی با هم تفاوت بسیار زیاد دارند؛ و غلامی جو بایدن خیل آن بود که به‌حیث پیش‌قراول نیرو‌های مسلح آن‌ها نقش بازی می‌کردند.»
داور دیدار دورتموند و بوخوم که با تصمیم‌های خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و ممکن است اشتباهات او به بهای ناکامی دورتموند در قهرمانی تمام شود سکوتش را شکست.
علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.
دو گل مردود استقلال در نیمه اول دیدار با هوادار، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اعتراضات به تصمیم‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده تری به خود گرفت.
سال ۱۴۰۲ سال تصمیم‌های سخت خواهد بود. اگر مسئله‌ها حل نشود، تنگنا‌ها بیش‌تر شود، چالش‌های اقتصادی، امنیتی با ما بماند و ناکارآمدی جولان دهد، دیگر معلوم نیست روزگار با ما چه خواهد کرد.
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
بازیکنان بارسا و والنسیا درباره تصمیمات داوری دیدار دو تیم نظرات مختلفی دارند. رافینیا تصمیم‌های داور را درست می‌داند ولی گیامون می‌گوید حق والنسیا گرفتن یک امتیاز از این بازی بوده است.
یک اشتباه و غفلت از سوی رشید مظاهری دروازه‌بان مطمئن نیم فصل دوم پیکان برای تاوان دادن مقابل مهاجمان گل‌گهر کافی بود.
رئیس جمهور در گفت‌گو با شبکه چینی «CGTN» با بیان اینکه آمریکا و غرب در شناخت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، گفت:  آمریکایی‌ها در سخن اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
جهانگیری نوشت: متأسفانه برخی به جای پرداختن به علت اصلی مشکل و حل ریشه‌ای آن، طبق معمول دنبال محکوم کردن یکدیگر هستند. دیگر کار از این سخن‌ها و از شعار‌های بی‌پایه و اساس و وعده‌های پوچ گذشته و زمان اتخاذ تصمیم‌های سخت فرا رسیده است.
تصمیم‌های گروه داوری دیدار مس رفسنجان - نساجی، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
تصمیم‌های وحید کاظمی و تیم داوری او، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
واکنش‌ها به تصمیم‌های بحث برانگیز ژیمون مارسینیاک، داور بازی فینال جام جهانی 2022، همچنان ادامه دارد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
مشکل کشور حاکمیت اجرائی یک نگرش خاص با حذف رقبا نبود؛ مشکل ناتوانی مدیران اجرائی و تصمیم‌های اشتباه و مکرر در یک سال و اندی گذشته نشان داده برای اداره کشور با شعار و وعده و وعید نمی‌شود موفق شد و همراهی دوستان هم جز افزودن به مشکلات تأثیری نداشته و ندارد.
با اشتباه تایلندی‌ها و سخت‌گیری ناظر فنی تور آزاد ساحلی سامیلا به‌رغم اعلام سیدبندی، از شرکت تیم‌های ملی ساحلی ایران در این مسابقات جلوگیری شد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد اریک تن‌هاخ در انتخاب ترکیب این تیم تمجید کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حتی آنان که در دولت آقای روحانی انتقادهای شدیدی مطرح می‌کردند، امروز دریافته‌اند که باید با زبان دیپلماتیک با جهان سخن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ