اگرچه وزارت صمت در مورد گرانی خودرو، به عدم توازن عرضه و تقاضا اشاره می کند اما نکته این است که تا وقتی تورم مهار نشود هر قدر هم عرضه خودرو زیاد شود، باز ماهیت سرمایه ای خودرو تغییر نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده دوج کوین (ارز دیجیتال) در شعبه ۱۰۲ دادگاه‌های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی اکرمی خبر داد.
درپی تیراندازی منجر به قتل در شهرستان مسجدسلیمان که منجر به کشته شدن فردی در شهرستان مسجد سلیمان شد، دادستان این شهرستان از شناسایی دو نفر متهم در این خصوص خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سخنگوی قوه قضاییه به تشریح کامل اتهامات مجرمین پرونده خانه اصفهان و ارتباط آن‌ها با گروهک منافقین پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد از مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
مطابق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سبزوار متهم ردیف اول این پرونده متهم است به: مباشرت در ارتکاب قتل عمدی، شهید حمیدرضا الداغی و نیز ارتکاب جرح عمدی با چاقو، مشارکت در ایراد جرح عمدی با سلاح سرد، آدم ربایی، مزاحمت برای بانوان، اخلال در نظم و آسایش عمومی و تظاهر به تهدید در ملأ عام.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید: در حال حاضر تعداد دارو‌های کمیاب یا نایاب زیاد است و همه آن‌ها در درمان بیمار‌ها بسیار حیاتی و موثر است. ما در حوزه داروی بیماری‌های خاص تا داروی بیماری‌های ساده با کمبود تشدید مواجه هستیم. به غیر از آموکسی‌سیلین که درحال حاضر به وفور وجود دارد؛ بقیه آنتی‌بیوتیک‌ها حتی دارو‌های خوراکی آن کم عرضه می‌شود. این دارو‌ها به صورت سهمیه‌ای به داروخانه‌ها داده می‌شود. الان بسیاری از دارو‌های تزریقی از‌جمله ویتامین‌های تزریقی نیز بسیار کم یا نایاب است.
گراند هتل اولین هتل مدرن و پیشرفته زمان قاجار بود که هر موقع میهمان ویژه و مشهوری به تهران سفر می‌کرد، برای اقامتشان این هتل در نظر گرفته می‌شد. این هتل دارای ۲۵ اتاق و یک سالن نمایش ۶۰۰ نفری بود که به محلی برای رفت و آمد اشراف تبدیل شده بود.
مشهد ـ معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: متهمان چهارشنبه آخر سال در مشهد با هدف کاهش و پیشگیری از اقدامات خطر آفرین، شناسنامه‌دار می‌شوند.
معاون قضائی قوه قضائیه بیان کرد: بخش اول عفوِ امسال، معطوف به متهمان و محکومان حوادث اخیر بوده است که از تاریخ ۲۵/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ تا زمان ابلاغ این عفو در جریان حوادث اخیر دستگیر، بازداشت و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند این افراد با داشتن شرایط ذیل پرونده آنان در هر مرحله‌ای که باشد اعم از اینکه حکم صادر شده و یا در جریان باشد با این عفو پرونده آنان مختومه می‌شود.
غلامعباس ترکی با اشاره به اینکه پرونده آلودگی هوا در مرحله جمع آوری تحقیقات تکمیلی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمان پرونده آلودگی هوا احضار شده‌اند و تحقیقاتی صورت گرفته، اما در مرحله تکمیل تحقیقات است. تاکنون حداقل نام ۴ دستگاه از سازمان‌ها و نهاد‌ها که موظف به اجرای قانون هوای پاک بودند، تحت عنوان ترک فعل در این پرونده گزارش شده است.
متهمان قتل مرد نیکوکار در یک قدمی محاکمه
مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند
محاکمه متهمان پرونده کثیرالشاکی خودرویی در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ