«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
یاسر جبرائیلی در برنامه جهان آرا گفت: مردم ببینید، خود مردم آمریکا به صف نشسته‌اند تا طلا و سکه را تحویل دولت بدهند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ادامه گاف‌ها در سخنرانی‌های خود گفت که نیمی از زنان دولت او زن‌اند. بایدن گفت: «نیمی از زنان کابینه من…، نیمی از افراد کابینه من…، نیمی از زنان دولت من، زن‌اند.»
یکی از نگرانی‌های بزرگ بشر همواره توسعه بیش از حد هوش مصنوعی و از کنترل خارج شدن روبات‌ها بوده است. در اوج چنین نگرانی‌هایی، یک روبات با بهره از هوش مصنوعی (AI) مشغول بازی با یک انسان است. نتیجه بازی را خودتان در ویدئوی زیر تماشا کنید./همشهری آنلاین
گاف عجیب رونالدو و تصور او از حضور در آفریقای جنوبی به جای آسیا خبرساز شد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
در میان نگرانی‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، لحظه‌ای خنده‌دار را در اجلاس COP۲۷ در شرم الشیخ رقم زد.
رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا، در نشست خبری درباره اوکراین، شهر فلوجه عراق را با شهر خرسون در اوکراین اشتباه گرفت.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.
گیج شدن جواد خیابانی گزارشگر بازی لیورپول و اورتون بعد از گل تایید نشده اورتون توسط داوران را ببینید.
اشتباه عجیب هادی عامل در گزارش فینال کشتی رقابت‌های همبستگی اسلامی را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ