رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس از ارائه گزارش کار هیئت متبوعش به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً این گزارش تا چند هفته دیگر در صحن مجلس قرائت می‌شود.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
طبق گفته اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، این کمیسیون گزارش خود درباره استیضاح وزیر اقتصاد را به هیئت رئیسه جهت تعیین تکلیف ارسال خواهد کرد.
طبق گزارش بلومبرگ، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل از روستاییان و مسؤولان اسرائیلی از روستای کفر کاما در منطقه الجلیل برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آورد. این روستا توسط نهاد مربوطه از بین ۳۲ مکانی که به عنوان بهترین مقاصد گردشگری روستایی طی امسال برگزیده شده بودند، انتخاب شده است.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر ذوالقدر تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
مهدی تاج حالا با انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان دست بالا را در مجمع کلی فدراسیون فوتبال دارد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: متأسفانه یک پیش‌نویس درباره تحقیق و تفحص از فولاد منتشر شد که به گفته رئیس هیئت تحقیق و تفحص بخشی از آن دستکاری شده بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفت: چون گزارش از سوی مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده، حتما مجلس پیگیری های خود ر انجام می دهد که پرونده در چه مرحله ای است.
در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان۲ در شرکت ایران خودرو خراسان به بهره برداری رسید.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ