نفتکش ایرانی ۶ سرنشین یک لنج حادثه‌دیده را از غرق‌ شدن در خلیج‌فارس نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات  6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر در استان سمنان از نجات یک طبیعت گرد گرفتار در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود در منطقه چشمه شاه پسند خبر داد.
وینیسیوس مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان امباپه ندارد و خودش ترجیح می دهد نزدیک به دروازه بازی کند.
با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن سیرو نیز تخریب نشود.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
این قهرمان پس از نجات سرنشینان اتوبوس در کنار اتوبوس ماند تا صاحب ماشین به محل حادثه بیاید. همه مسافران از او تشکر و قدردانی کردند. «مسافران شوکه بودند، اما مرا فرشته نجاتشان می‌دانستند. صاحب اتوبوس و راننده و کمک راننده هم تشکر کردند. سرهنگ راهور هم از کاری که کرده بودم تقدیر کرد. اما هیچ کس دیگر یا سازمان و نهادی هیچ واکنشی نشان نداد.»
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تربت حیدریه به مشهد موجب مصدومیت همه ۲۷ سرنشین این اتوبوس شد.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو در محور اندیکا _ بازفت بر اثر بارش شدید برف خبر داد.
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
طبق گزارشی جدید احتمال دارد ناسا از یک فضاپیمای متعلق به شرکت اسپیس ایکس برای نجات ۳ سرنشین ایستگاه فضایی استفاده کند.
بر اساس این گزارش، ۵ سرنشین یک خودرو گرفتار شده در سیل نجات یافتند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تلاش هست ساعته ۶ تیم عملیاتی برای جستجو و نجات، ۲ سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب خبر داد.
سرنشینان یک خودرو سقوط کرده در رودخانه‌ای درعراق توسط مردم محلی نجات یافتند.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
کارکنان عملیات دریایی و اچ‌اس‌ئی شرکت پایانه‌های نفتی خارک موفق به نجات سرنشینان و محموله ۴۰۰ تنی یک فروند لنج‌ باری در نزدیکی این جزیره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ