اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
با خروج حسین هدایتی از مجموعه سرخ‌ها، رفته‌رفته فرصت برای تولد یک عابربانک جدید فراهم شد. البته بخشی از فعالیت این نفر جدید با آخرین روز‌های فعالیت فوتبالی حسین هدایتی هم هم‌پوشانی دارد، ولی اسمش در سال‌های اخیر در شرایطی مطرح شده که دیگر خبری از حسین هدایتی نیست. این عابربانک جدید را رسانه‌های مختلف محمد یوسفی معرفی کرده‌اند. همواره هم در پسوندی که برایش در نظر گرفته شده از «هوادار متمول» و «مولتی‌میلیاردر دوبی‌نشین» استفاده کرده‌اند.
حسین عبدی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن به زبان انگلیسی با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.
حسین عبدی صحبت‌های بسیار جالبی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن مطرح کرد.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار برابر گل‌گهر بار دیگر به سانسور حرف‌هایش در رسانه‎‌های کرمان پرداخت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت: از تلاش‌های سازنده سلطنت عمان در کمک به رفع تحریم ناعادلانه تشکر می‌کنیم.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.
نخستین نشست خبری پیرامون پرتاب ماهواره خیام صبح چهارشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) با حضور حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ