نخستین نشست خبری پیرامون پرتاب ماهواره خیام صبح چهارشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) با حضور حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
صبح روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان سفری را به این استان داشت. در ادامه عکس های اختصاصی نبض بورس از نشست خبری با خبرنگاران و بازدید از شرکت فروسیلیس ایران (فروس) تقدیم می شود.
نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس و معاونین با خبرنگاران امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این نشست خبری مجید عشقی به سئوالات خبرنگار نبض بورس پاسخ داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری در خبرگزاری مهر درباره ابهامات این موضوع مهم پاسخ داد.
رئیس سازمان جوانان از برگزاری نخستین نشست تخصصی راهبردی کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس با خبرنگاران در حال برگزاری است. در این نشست خبری چه می‌گذرد؟
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار ارزی برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
نشست خبری رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک نشست خبری گفت: نقدینگی کشور ۵ هزار هزار میلیارد تومان بوده و باید این نقدینگی را به تولید هدایت کرد.
ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵۱ نفر مسموم شدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
مسلم معین نوشت: اگر سری به خیابان‌های تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می‌کند و خبری از کنترل هم نیست.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
نشست خبری نخستین رویداد ملی مدارس آینده صبح سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور محمد ترکمانه رئیس بنیاد برکت و مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ