باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
دو ستاره مصدوم سپاهان پس از فیفا دی شهریورماه به فهرست این تیم اضافه می‌شوند.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
باشگاه استقلال اطلاعیه ای درخصوص زمان بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صادر کرد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ فردا سه شنبه وارد تهران می‌شود.
تیم فوتبال نوجوانان ایران بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فردا به تهران بازمی‌گردند.
اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌های ایران در شرایطی در حال رقم‌خوردن است که در سه سال اخیر، آن‌ها دل چندان خوشی نداشته‌اند؛ در این بازه زمانی، بازی‌های بسیاری بدون حضور آن‌ها برگزار شده که سه دلیل عمده برایش لحاظ شده است: اول کرونا، بعد اعتراضات و این اواخر هم آلودگی.
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (سه‌شنبه) در زمین تهرانسر آغاز کرد.
زهرا خواجوی دروازه‌بان ۲۵ ساله تیم ملی زنان ایران بعد از یک دوری دو ساله به اردوی تیم ملی بازگشت.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بعد از حضور در دیدار امشب تیمش مقابل هرتابرلین گفت از اینکه بعد از مدتها به زمین بازگشته خوشحال است.
حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
تماشاگران تیم‌های لیگ برتر می‌توانند بعد از جام جهانی برای تماشای بازی‌های لیگ برتر برنامه ریزی کنند.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ