سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید 2 تا 3 ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
در حالیکه هنوز انتقال کای هاورتز به آرسنال به صورت رسمی اعلام نشده، تصاویری از اولین مصاحبه‌ او در فضای مجازی لو رفته است.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
اصغری کارشناس هواشناسی در انتقاد به نظر کارشناس داوری دربی تلویحا تیم مورد علاقه خود را لو داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
مهدی عزیزی کارتونیست قطعی اینترنت برای جلوگیری از لو رفتن سوالات کنکور را دستمایه طنز قرار داده و از این موضوع در روزنامه هم میهن انتقاد کرده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل آرسنال از تقویم شلوغ مسابقات تا پیش از جام جهانی انتقاد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
جمهوری خواهان آمریکا در گزارشی با انتقاد از خروج عجولانه دولت بایدن از افغانستان در سال گذشته، می‌گویند که دشمنان آمریکا در منطقه می‌توانند از کماندوهای سابق افغان استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ