سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: از امروز صبح در تمامی مرزهای پنج گانه تردد به سمت کشور عراق شروع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک به‌دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر خبر داد و گفت: راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل ها جدا خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و در این روزها ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
مالکی گفت: بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته تاکید می‌شود بزودی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.
تهران- بارش برف در پهنه وسیعی از استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
تهران- بارش برف در پهنه وسیعی از استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف در استان کرمانشاه از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده و تردد وسایل نقلیه با کندی صورت می‌گیرد.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
رئیس پلیس راهور گفت: علیرغم ۱۴ درصد تردد در زمستان ۱۴۰۰ خوشبختانه فقط چهار صدم درصد افزایش تصادفات فوتی داشتیم.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
عملیات عمرانی بهسازی و نگهداشت پایانه شهید سروری به مساحت ۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع در راستای تسهیل در عبورو مرور اتوبوس‌های بین شهری و سهولت تردد شهروندان در حال انجام است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین اخبار ترافیکی تهران گفت: حجم ترددها در نواب زیاد است.
انزلی- مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در خزر از تردد ۹ کشتی از بنادر انزلی، امیرآباد و نوشهر به بنادر آستراخان، آکتائو و ماخاچ‌کالا خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ