بابلسر- جانشین فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، گفت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را اعلام کرد.
وزیر کشور در خصوص وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز در نشستی وضعیت جبهه شمالی اراضی اشغالی هم‌مرز با لبنان و سوریه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: وضعیت جوی بیشتر مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات آسمانی صاف همراه با وزش باد گاهی احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
انتقاد شدید حاج سعید حدادیان درباره وضعیت رسیدگی به مردم زمان بسته شدن مرزها: حالا به هردلیلی هم مرز بسته شد، ما نباید یک پتو داشته باشیم به زائر امام حسین(ع) بدهیم؟!
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می‌شوند.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین وضعیت مرزهای ایران با منطقه قره باغ در پی درگیری های آذربایجان و امرنستان را تشریح کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند.
ماجرا از این قرار بود که مشکلات عدیده‌ای در مرز وجود داشت که مهمترین آن‌ها زیرساخت‌های لازم برای پذیرش چندین میلیون زائر بود و همین ماجرا منجر به بسته شدن مرز‌ها به سمت عراق شد. گرمای شدید، بی نظمی در اسکان، بسته شدن راه‌ها در فاصله ۱۵ کیلومتری به مرز، لحظه به لحظه شرایط زائران را وخیم‌تر کرد
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.
وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات
وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر از کنترل وضعیت ابتلای به بیماری کرونا مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون زائران حاضر در راهپیمایی اربعین توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ