با حکم وزیر راه و شهرسازی هادی عباسی جایگزین محمود محمودزاده در معاونت مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل ۷۰ هزار واحد باقیمانده مسکن اقشار کم‌درآمد از سال گذشته و احداث ۵۰ هزار واحد جدید طی امسال در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در قسمت‌های پژوهش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های جدید قطعا تحقیقات انجام می‌دهیم و همین کار نیز در وزارت دفاع انجام می‌شود و این کار زمانی که به نتیجه رسید حتما در مورد تولید انبوه به وزارت دفاع منتقل می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.
معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های آتی خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان گفت: برنامه ساخت مسکن در روستاها، شهرهای کوچک و شهرهای جدید جزو راهبردهای وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن متقاضیان است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه اراده جدی روسای جمهور ایران و روسیه این است که سطح روابط اقتصادی به حداکثر ممکن برسد، گفت: این رویکرد در سطح سران دو کشور فرصتی استثنائی است.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اشتغالزایی و تولید مسکن از برنامه ها و رویکردهای جدی دولت است و اگر جهاد سازندگی با جدیت در این زمینه ورود کند، دولت اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید مسکن این وزارت خانه، سمت قائم مقامی خود در امور مسکن را هم محول کرده است.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.
برنامه «رو در رو» درگفتگو با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی درخصوص ساخت مسکن و ساماندهی بازار مسکن می پردازد.
معاون اول رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت: اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ