ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با افزایش اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و خانوارها توسط بانک‌های دولتی موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس بین‌الملل گفت: کارشناسان غربی اعتراف دارند دلار و اقتصاد آمریکا افول کرده و دنیای چندقطبی با اقتصادهای نوظهور شکل گرفته و دیگر دلار نمی‌تواند ابزار سلطه آمریکا باشد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی توسط کارکنان بانک‌ها افزایش یافته است و مجلس به دنبال اصلاح قواعد اعطای تسهیلات به کارکنان بانک‌ها است.
با ابلاغیه بانک مرکزی حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.
ارائه تسهیلات پژوهشی، افزایش سهم تحقیقات و فناوری از بودجه‌های دولتی، اختصاص دستیار پژوهشی و در نظر گرفتن واحدهای پژوهشی برای اعضای هیات علمی جهت رفع موانع تولید علم شناسایی شدند.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
کشورهای عضو ناتو برای حفظ رویکرد جنگ افروزانه در اوکراین، افزایش ذخایر تسلیحاتی خود را در برنامه خواهند داشت.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی نسخه اصلاحی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی نسخه اصلاحی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی نسخه اصلاحی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
ژاپن بر لزوم افزایش تعداد کرسی‌ های اعضای دائم و موقت شورای امنیت به منظور انعکاس بهتر واقعیت‌ های جهان تاکید کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳ برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.
وزیر صمت ضمن بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.
هیئت وزیران با افزایش کمک هزینه اعطایی دولت به اهدا کنندگان کلیه موافقت کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعطای جایزه نخبگانی به معلولان خبر داد و گفت: میزان درخواست های ارسالی برای دانش بنیان شدن مجموعه های فناور در کشور حدود ۳ برابر افزایش یافته است.
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان با پیشنهادی مبنی بر مستثنی شدن حقوق قضات و اعضای هیئت علمی از سقف مقرر قید شده در لایحه موافقت کردند.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به شکل مطلوبی در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار می گیرد.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت:با توجه به افزایش سطح علمی و ارتقای توانمندی‌های مرکز تحقیقات، مجوز مرجعیت استعلام اختراع از سوی سازمان ثبت اسناد به پزشکی قانونی اعطا شد.
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ