وزیر صمت ضمن بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
شهریار- رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از انهدام یک باند اسکیمر در غرب این استان خبر داد و گفت: از اعضای این باند یک هزار و ۲۰۰ کارت بانکی کپی شده کشف شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس اعطای یارانه بنزین به خانوراها را مصلحت ندانست، چرا که این کار هم باعث تورم شدید و هم قاچاق گسترده سوخت می‌شد.
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
درگیری بین دونیمه دیدار استقلال و مس باعث شد تا امیر عرب‌براقی باران کارت های زرد و قرمز را روی سر اعضای دو تیم بریزد.
پس از درگیری اعضای کادر فنی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بین دو نیمه اخراج شد!
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: اعطای تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان با نرخ ترجیحی ۱۴ درصد برای واحدهای تولیدی خرد و کوچک دانش بنیان یا صادراتی در دستور کار قرار گرفته است.
وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که همه آنها در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه مطبوعاتی در فردیس خریداری کرده‌اند.
فرد فیلمبردار برای هیچکدام از اصحاب رسانه و اعضای تیم استقلال آشنا نبود. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این فرد نه دارای آی‌دی کارت خبری بوده و نه دوربین صداوسیما را به همراه داشته است.
حضور هواداران شهرداری و چند نفر از اعضای نیمکت شهرداری آستارا باعث ورود نیروی انتظامی نیز شد و داور نیز به یکی از اعضای نیمکت این تیم کارت قرمز نشان داد تا قائله را بخواباند
اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد و گفتند مشخص است شما با توجه به اتفاقات بازی، تحریک شدید.
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مصرف سرانه مرغ در کشور ۳۰ درصد کاهش یافته است، گفت: با اعطای کالابرگ و کارت الکترونیک محصولات پروتئینی، این مسئله جبران خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: تا پایان سال به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران کارت ویژه ضابطین ویژه قضائی داده می‌شود.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ