منابع عبری تصاویری را از لحظه یکی از انفجارهای امروز در قدس اشغالی منتشر کرده اند که از شدت بالای این انفجار حکایت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
منابع لبنانی از تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان و به پرواز درآمدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از پرواز بالگرد هلال احمر برای نجات مصدوم از بهمن در کرمان خبر داد.
افتخارآفرینی مسی در جام جهانی، باعث شد تا به‌عنوان قدردانی از این اسطوره آرژانتینی، پیراهن او در ابعاد بسیار بزرگ به وسیله بالگرد بر فراز شهر محل متولدش به پرواز درآید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به زودی و برای اولین بار از بالگردهای هجومی دریایی و پهپادهای دریایی با شعاع پروازی بیش از دو هزار کیلومتر رونمایی می‌کنیم.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از اعتصاب عمومی در الخلیل در پی شهادت کامل الجعبری مجری عملیات کریات اربع خبر دادند.
بحیرایی اولین بانوی خلبان بالگرد که رتبه ممتاز چک راید پرواز بالگرد را توسط کاپیتان پهلوان دریافت کرد، می گوید: در حال حاضر تنها بانوی خلبان غیر نظامی بالگرد کشور ایران و تنها بانویی هستم که دو لایسنس هواپیما و هلی کوپتر را دارم. امیدوارم که در بحث نظامی هم بانوی خلبان داشته باشیم.
منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.
منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
بالگرد مریخی «نبوغ» برای سی و سومین بار پرواز کرد. مدت زمان این پرواز حدود یک دقیقه ثبت شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مجوز پرواز بالگردهای هلال احمر بر فراز کشور عراق را برای اولین بار دریافت کردیم.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان اعلام کرد که یک بالگرد در حال پرواز آموزشی ، که در محوطه دانشگاه نظامی در کابل بوده بر اثر مشکل فنی سقوط کرده است.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
از چندی قبل به همت سازمان‌های مختلف مثل ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس و... قلب بیماران مرگ مغزی شده با استفاده از هواپیما، بالگرد و اورژانس از شهرستان‌ها به تهران منتقل می‌شود. این بار نیز تیم ویژه‌ای برای انتقال قلب بیمار مرگ مغزی یزدی تشکیل شد و اعضای این گروه صبح پنجشنبه سوار بر یک هواپیمای جت متعلق به ارتش از تهران به‌سوی یزد پرواز کردند.
منابع آمریکایی گزارش دادند که در پی شناسایی یک نقص فنی در بالگردهای نظامی شینوک ۴۷ ارتش آمریکا، پرواز این بالگردها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ