منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
منابع محلی سودان اعلام کردند که در پی ناکامی در تمدید آتش بس، بر اثر تبادل شدید آتش بین طرف‌های درگیر در جنوب خارطوم، ۱۷ نفر کشته و دست‌کم ۱۰۶ نفر زخمی شدند.
ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش‌هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. منبع: صابرین پلاس
ساعاتی پیش در منطقه مرزی ولایت نیمروز افغانستان بین مرزبانان ایران و طالبان درگیری رخ داد. این درگیری در حال حاضر متوقف شده و مسئولان دوطرف در جلسه‌ای درحال گفت‌وگو هستند.
ساعاتی پیش در منطقه مرزی ولایت نیمروز افغانستان بین مرزبانان ایران و طالبان درگیری رخ داد. این درگیری در حال حاضر متوقف شده و مسئولان دوطرف در جلسه‌ای درحال گفت‌وگو هستند.
۳ نظامی پاکستانی در جریان تبادل‌آتش با تروریست‌های مسلح در ایالت بلوچستان کشته شدند.
با آغاز آتش‌بس ۳ روزه میان نیروهای ارتش سودان و شبه نظامیان پشتیبانی سریع، تبادل آتش میان دو طرف متوقف شد.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن ۷ نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.
وزارت دفاع ارمنستان از تبادل آتش در مرزهای مشترک با آذربایجان و کشته شدن یک نظامی خبر داد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز از تبادل آتش میان نیروهای این کشور و ارمنستان خبر داد.
منابع محلی از حمله مسلحانه به مرکز پلیس شهر کراچی پاکستان و تبادل آتش بین نیروهای پلیس و مهاجمان خبر دادند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروی دریایی کره‌جنوبی رزمایش‌های نظامی گسترده‌ای را در دریای زرد آغاز کرده است.
در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نیروهای مرزی قرقیزستان و تاجیکستان بامداد امروز جمعه بار دیگر به روی یکدیگر آتش گشودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ