منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از اعتصاب عمومی در الخلیل در پی شهادت کامل الجعبری مجری عملیات کریات اربع خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
مردم شمال سوریه، در اعتراض به اقدامات شبه‌نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی و چپاول منابع طبیعی مناطق اشغالی توسط آنان، دست به اعتصاب عمومی زدند.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
رئیس بازرسی کل فراجا از انتصاب فرمانده جدید انتظامی خوزستان و رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا خبر داد.
در پی شهادت دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، امروز شنبه در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
بهنام تیرافکن، دادستان شهرستان دهلران در ار‌تباط با جزئیات پرونده این متهمان اظهار کرد: این چهار متهم بعد از اعلام عفو اخیر مبادرت به اخلال در نظم عمومی و تیراندازی و اخافه مردم کرده‌اند.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
طرح جنجالی اصلاح اختیارات دستگاه قضائی سبب ایجاد یکی از بزرگ‌ترین کارزارهای سیاسی، تظاهرات خیابانی و اعتصاب عمومی در سرزمین‌های اشغالی شده است.
انتشار تصاویر کوهی از زباله‌ها در پاریس باعث نارضایتی عمومی شده است. کارگران شهرداری این شهر در مخالفت با قانون اصلاحات بازنشستگی دست به اعتصاب زدند و زباله‌ها را جمع‌آوری نکردند. در اصلاحات جدید فرانسه، سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال افزایش می‌یابد.
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
در فرانسه به دلیل اعتصاب علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی حمل و نقل عمومی با وضعیت بحرانی روبرو شده است به نحوی که کلمنت بوون وزیر حمل و نقل از فرانسوی‌ها خواسته که سفر خود به تاخیر بیندازند.
اعتصاب گسترده در تونس حمل و نقل عمومی در پایتخت این کشور را فلج کرد.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
کارمندان بخش حمل و نقل عمومی در آتن در اعتراض به لایحه جدیدی که خصوصی‌ سازی در این بخش را تسهیل می‌کند، دست به اعتصاب ۲۴ ساعته زدند.
رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند.
صدها تظاهرکننده در آفریقای جنوبی با لباس های قرمز در محکومیت افزایش تورم و قطع جریان برق، در یک اعتصاب عمومی، پایتخت آفریقای جنوبی را قبل از حرکت به سمت کاخ ریاست جمهوری بستند.
مراسم معارفه مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ