فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به زودی و برای اولین بار از بالگردهای هجومی دریایی و پهپادهای دریایی با شعاع پروازی بیش از دو هزار کیلومتر رونمایی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روزهای اخیر، اظهار کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری هستند.
مین‌های دریایی معمولاً مجهز به حسگر‌هایی هستند که نسبت به تغییرات میدان مغناطیسی، فشار آب و صوت تولیدشده توسط پروانه شناور‌ها حساس هستند و در صورت تغییر در یکی از این مؤلفه‌ها منفجر می‌شوند، علاوه بر این، برخی دیگر از مین‌های دریایی نیز در صورت برخورد مستقیم با شناور‌ها منفجر می‌شوند و برخی دیگر به‌صورت همزمان به چند حسگر مجهز هستند و به‌صورت ترکیبی عمل می‌کنند.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
وزیر دفاع انگلیس در ادامه تنش آفرینی های این کشور امروز از ارسال بالگردهای «سی کینگ» به اوکراین برای اولین بار خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار بالگردهای هجومی و پهپادهای به روز با برد بیش از۲ هزار کیلومتر در نیروی دریایی رونمایی می شود.
بالگرد‌های تهاجمی اوکراینی مواضع نظامی روسیه را هدف قرار دادند. ویدئویی از لحظه شلیک بالگرد‌های اوکراینی به سمت مواضع نظامی روسیه منتشر شده است.
هلیکوپتر‌های تهاجمی روسیه انبوهی از موشک‌ها را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک کردند. در این تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، هلیکوپتر‌های روسیه در حال شلیک چندین موشک دیده می‌شوند.
ویدیویی از گشتزنی بالگردهای سپاه در آسمان زاهدان جهت شناسایی عاملان تیراندازی امروز و درگیری با تحرکات احتمالی تروریست‌ها را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
اضافه شدن موشک کروز به نیروی زمینی ارتش، یک تاکتیک مهم است که مشخصا نزاجا را از یک نیرو با توان اثرگذاری در خطوط درگیری و نیروهای دشمن در نزدیکی خود، به به نیرویی با توان اثرگذاری در عمق بدل می‌کند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای اولین بار بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد خاک عراق می‌شوند.
آزمایش سامانه خودحفاظتی بالگردهای هوانیروز و موشک ارتقاء یافته شفق در رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با موفقیت انجام شد.
برای نخستین بار در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا اجرای عملیات متحرک شبانه با حضور گسترده بالگردهای هوانیروز صورت گرفت.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آبپاش به منطقه جنگلی «خداآفرین» آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد.
منابع آمریکایی گزارش دادند که در پی شناسایی یک نقص فنی در بالگردهای نظامی شینوک ۴۷ ارتش آمریکا، پرواز این بالگردها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
وزیر دفاع جمهوری چک از ورود بالگردهای نظامی ساخت آمریکا به ناوگان ارتش این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ