نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
هفته گذشته، گفت‌وگویی از حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی منتشر شد که در بخشی از آن به موضع‌گیری اخیر فائزه هاشمی نسبت به رویکرد اصلاح‌طلبان درخصوص انتخابات امسال مجلس پرداخته شده بود.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش ۱۵ درصدی ورود مواد مخدر به ایران و کاهش انتقال مواد از کشور از طریق ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان خبر داد.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
فدراسیون تکواندو اکنون درگیر دعوای مدیریتی با رئیس سابق خود سیدمحمد پولادگر است که در دولت ابراهیم رئیسی به مقام معاونت وزارت ورزش رسیده ، او انتخابات قبلی را به هادی ساعی باخت و برخی می‌گویند او همچنان در حال گرفتن انتقام آن شکست است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
دبیرکل سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد کشورهای ثروتمند جهان در قبال کشورهای فقیر، گفت کشورهای ثروتمند باید سالانه 500 میلیارد دلار به کشورهای فقیر کمک کنند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
محسن میردامادی گفت: اگر اینطور بخواهد عمل شود، امروز می‌گویند دبیرکل نمی‌تواند باشد، فردا می‌گویند شورای مرکزی را قبول نداریم و این عملا یعنی اینکه شورای مرکزی و دبیرکل را باید ما منصوب کنیم.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌های موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌ها موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
دبیرکل ناتو امروز در یک کنفرانس امنیتی در برلین در سخنانی از انتقال تجهیزات ضدپهپاد به اوکراین خبر داد.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس در نشست کمیته حقوق بشر و دموکراسی اجلاسیه اتحادیه بین المجالس جهانی از اعمال غیرانسانی و نامشروع اقدامات قهری یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان انتقاد کرد.
دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: این اقتصاد غلط با برجام نیز حل نمی‌شود چون برجام یک سری موانع را از سر راه بر می‌دارد اما فرمول اقتصادی ما را درست نمی‌کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق به دریافت مجوزهای اولیه از فیفا برای انتقال پول بلوکه شده قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:خاطره وعده دروغ سفیر آمریکا مبنی بر انتقال گاز از مصر و انرژی ، آشکار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ