مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
اصفهان- رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام ۱۲۰ کارخانه تولید آجر در شعاع ۳۰ کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می‌کنند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
در این شماره بخشی از تاریخچه محله زرگنده را از لابه لای برگ‌های کتاب طهران قدیم، اسناد تاریخی، گفتگو با اهالی و تحقیقات دکتر هوشنگ مهراندیش تاریخ‌شناس و استاد دانشگاه تهران تهیه کرده‌ایم.
ورامین- دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: مدیران کارخانه قند باید کارخانه ای با همین ظرفیت در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان ایجاد کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضایی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشتند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته است.
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار احداث کارخانه‌های چغندرقند، روغن کشی و خوراک دام در شهرستان‌های شوش و کرخه شدم.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید از موزه صعنت سیمان به عنوان محلی برای آموزش و پژوهش استفاده کنیم.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که داورزنی باید به کارش ادامه دهد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تا چندی دیگر شاهد ایجاد اولین مرکز بازیافت خاک و نخاله که برای محیط زیست از اهمیت بسزایی برخودار هستند خواهیم بود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ